• Business account
  • Directeur uitnodigen voor Zakelijk account

Ons zakelijk account is nu geactiveerd echter hebben de andere directeuren nog geen toegang. Hoe kunnen we dit asap oplossen?

@Hypecord-B-V-Turquoise-Panther#168254 In je profiel instellingen zit een optie om een directeur toe te voegen. Die toevallig al geprobeerd?

@Polderdijk#168310 Ik heb hetzelfde probleem, de uitnodiging werkt niet. Ook geprobeerd met een +1 maar kan niets inloggen

Hi đź‘‹ @Hypecord-B-V-Turquoise-Panther#168254 & @Ekwifalint-B-V-Teal-Puma#168376

De andere directeuren zullen eerst een persoonlijk account moeten aanmaken. Dit mag ook een Travel lidmaatschap zijn, hier zitten geen maandelijkse kosten aan. Zorg ervoor dat je de uitnodiging naar hetzelfde emailadres of telefoonnummer stuurt als dat gebruikt wordt voor hun aanmelding bij bunq. Meer informatie kun je ook vinden in het volgende topic: https://together.bunq.com/d/5143

Tim changed the title to Directeur uitnodigen voor Zakelijk account.

Hi Tim,

Ik ben één van de “Directors” die uitgenodigd is voor het bedrijf van dit topic heeft geopend. Vandaag op de telefoon gezien van de persoon dat mijn persoonlijke account goed was uitgenodigd. Ik zal ook dat mijn BUNQ profielfoto werd getoond en dat ik was uitgenodigd.

Maar ik heb geen melding ontvangen. Niet als SMS of ik de BUNQ app. De persoon die nu het bedrijf beheert op zijn telefoon kon mij niet verwijderen, dat lukte niet. We wilde proberen om mij opnieuw uit te nodigen.

We horen graag een oplossing.

Alvast bedankt.
            Justin

Hi đź‘‹ @Justin-Grey-Panther#168460

Heel vreemd. Ik zou je adviseren even contact op te nemen met support. Deze kun je vinden onder Help > Support Center. Die kunnen zien of de verbinding juist tot stand is gekomen, wellicht is er sprake van een bug.

@Justin-Grey-Panther#168460 Beste Tim,

Meestal wordt dit manueel gereviewed en wordt je binnen aantal dagen op de hoogte gebracht of je toegang hebt of niet.

Succes

@MinieMightyMo#168861 Dit werkt bij mij ook niet, wel een uitnodiging gehad, maar kan vervolgens nog steeds niet bij het account, wordt in de topic mooi uitgelegd, maar werkt in de app niet alszodanig

Write a Reply...