KevinAce
De bankieren-app van Knab heeft iets handigs: de locatie van pinautomaten. Zo kun je altijd zien waar een pinautomaat in de buurt is.
Misschien leuk en handig om zoiets te implementeren in de bunq app?
De bankieren-app van Knab heeft iets handigs: de locatie van pinautomaten. Zo kun je altijd zien waar een pinautomaat in de buurt is.
Misschien leuk en handig om zoiets te implementeren in de bunq app?
Hi Kevin!
Thank you for your feedback, we really appreciate it! :-)
I just added your wish to our wishlist, we will definitely consider this among the other improvements that we want to make to the app.
We will update this topic as soon as there is news!
Vind ik helemaal niet handig. Ik betaal bijna alles met een pas en dus is de locatie van een geldautomaat onnodig.
En, ook ik heb de Knap-app. op mijn telefoon. Die feature heb ik nooit gebruikt.
Niet implementeren, aub.
FYI: Dat zit al in je Google Maps. Zoek op ATM. Zonder twijfel hetzelfde bij iOS ;)
Vind het een beetje raar, dus omdat jij de functie niet gebruikt is het onnodig? Voor mij is het wel megahandig. Vandaar dat ik het voorstel.
Pas implementeren als jullie niets meer te doen hebben; er zijn innovaties die vele male handiger zijn ;-)
Lijkt mij ook handig. Soms ben je ergens waar je de weg niet zo goed kent en dan is het makkelijk om via de bunq app te kijken waar een dichtstbijzijnde geldautomaat is.
Contant geld is toch iets uit de jaren 90? #benzelfsvergetenhoeheteruitziet π
Vind het een beetje raar, dus omdat jij de functie niet gebruikt is het onnodig? Voor mij is het wel megahandig. Vandaar dat ik het voorstel.
Dit vind ik dan weer raar. Een functie willen hebben die misschien enkelen handig vinden. Wellicht de meerderheid niet.
Daarom mijn reactie.
Nu bunq cash stimuleert (8x gratis pinnen bij Premium) is het wel een handige functie.
Stimuleren vind ik groot woord hoor :) Contant geld πΆ is immers iets van de jaren 90 π
Gebruik zelf bijna geen contant geld, enkel de zaterdagavond is hierop een uitzondering. Voor mij zou dit alleen maar een extra onnodige button in m'n app betekenen.
Voor dit soort dingen gebruik je Google: typ letterlijk 'pinautomaat' in op Google en hij verteld je alles.
8x β¬0,80 cent voor ATM transacties in de prijs voor het premiumpakket π
Nah wat mij betreft niet nodig. Google Maps geeft dit ook aan en die staat ook vrijwel bij iedereen op de telefoon. Wat mij betreft zou het een waste of space zijn in de app.
En er zijn zelfs ook losse apps voor :)