• Business account
  • Pinapparaat voor in de winkel

Ik ga een winkel openen, er is via bunq een mogelijkheid een pinapparaat te huren of te kopen?

www.sumup.com kann ich empfehlen 👍

@MUSE-LAB-Red-Penguin#170445 Dit is helaas niet mogelijk. Hiervoor dien je een contract af te sluiten met een Payment Service Provider.
      Bijvoorbeeld Pay.nl, SumUp, iZettle, Sepay...

Oké, hartelijk dank! Ik ga het allemaal bekijken!

@MUSE-LAB-Red-Penguin#170448 En wij zijn natuurlijk reuze nieuwsgierig wat voor winkel je gaat openen! In elk geval veel succes en plezier!

Ik ben zelf kapper maar ik ga nu een winkel openen met een haar-gedeelte, fotostudio voor eigen producties, beetje kunst en een academy. Wij gaan beginnende hairstylist opleiden om hun eigen foto en video producties op te zetten. Icm coaching en het leren van een vak aan kwetsbare jongeren.
            Dit is de korte versie ;)

@MUSE-LAB-Red-Penguin#170714 Wow dat klinkt interessant.. en breed!

Heel plezier met je nieuwe uitdaging. Gelukkig heb je bunq, dat maakt je zakelijke leven al stuk makkelijker ;)

Dankjewel!
                Ik heb even naar sumup gekeken. Ik heb dit systeem inderdaad eerder gezien.
                @Cor Meskers, hoe doe je dat met bonnetjes uitdraaien?

Dat doe ik niet. Maar zou met extra te kopen printertje wel kunnen. Je kan zoals velen doen. Mailen naar klant

@MUSE-LAB-Red-Penguin#170719 Die verstuur je via email volgens mij of je moet een bon printer er bij kopen

O ja, vrij logisch natuurlijk. Nogmaals dank voor de goeie tips!

@MUSE-LAB-Red-Penguin#170725 Verwacht je (zeer) lage aantallen transacties per maand, of redelijk wat?

Die kleine PIN-apparaatjes zijn namelijk alleen (financieel) aantrekkelijk als je lage volumes hebt.

Heb je redelijk volume, kan het beter zijn om via bijvoorbeeld CCV een 'echt' PIN-apparaat te kopen/huren met een PIN-abonnement. Dan betaal je letterlijk maar enkele center per transactie (naast kosten PIN-contract en eventuele huurkosten).

Write a Reply...