DannyChamp
How to add receipt to payment in the V3 version of the app?
How to add receipt to payment in the V3 version of the app?
Ich mag bunq sehr, aber V3 ist komisch ich finde die Together Community Beiträge nicht. Sind diese in V3 versteckt?
How can I add custom images to my personal accounts?
How can I determine which sub accounts to be excluded in the total balance without it disappearing from the main screen?
Helemaal mee eens.
Ik heb een aantal punten wat bij.
Het kost mij 4 swipes om vanaf het forum terug te gaan naar mijn bank app. Dit lijkt mij zeer veel
Je kan bij je rekening zien welke pas er aan een rekening gekoppeld is. Als er geen rekening is gekoppeld en je drukt op de plus dan krijg je alleen de optie om een nieuwe pas te bestellen. Het lijkt mij makkelijker dit toe te voegen.
Ik zou graag de mogelijkheid zien om alleen het totaal overzicht te verbergen. Zonder dat er rekeningen van de hele pagina verdwijnen. Zeker deze feature is handig, maar daarnaast lijkt dit mij ook handig.
Deal pin lijkt verdwenen te zijn. Werkt dit nog?
Instellingen van mijn account zijn een beetje verspreid over de pagina’s dit maakt het zeer onoverzichtelijk om iets in te stellen. Tuurlijk zit er een leercurve in, maar instellingen lijken mij bij elkaar te horen.
De halve app linked mij door naar info in web pagina’s. Dit wekt een beetje irritatie bij mij op. (Zoals add-ons, tijd bespaard etc.)
Als premium gebruiker hebben bomen voor mij minder waarde. Dus eigenlijk zal er een blijvende 0 op mijn pagina blijven staan.
De voorspel grafiek verliest zijn toegevoegde waarde, omdat je weer een keer extra moet klikken. Maar ook omdat je niet kan zien met welke betaling er bijvoorbeeld een daling was.
Veel dingen lijken eigenlijk een stapje verder verwijderd (een klikje)
Dit zijn de dingen waar ik op dit moment tegenaan ben gelopen. Hopelijk wordt de app nog aangepast waardoor het beter word. Instagram heeft niet mijn voorkeur, maar daar zijn al veel discussies over geweest en hier wil ik mij niet in inmengen.
I would like to ask if I can turn off the money saved, trees planted and time saved stats. I do not use these features and do not plan on using them in the future (my savings are at another bank); the information is irrelevant for me.
@bunq#170805 For real? Or are you just kidding?
How do the “add on” indicators increment? I’ve been a bunq desktop user for a long time but this seems not to be taken into account?
I can’t find the dual pin configuration, where is it?
@Danny-#171733 Open the payment and then click on the plus button.
@Moustafa#171791 Then you have the choice for request, split and share the payment. Not to add a receipt.
I use daily switching accounts on the card and Apple Pay. Make it so I can easy swap between accounts. 1 click so my cards come up then click on a card I want then select the account I wane link it to. Done.
Ik heb dual pin gevonden bij de online kaart. Waarschijnlijk een bug.
De support heb ik hierover een bericht gestuurd.
@Oliver#171837 Das Problem hatte ich auch. Ich habe einfach im jeweiligen Konto eine neue Karte angelegt und statt einer zusätzlichen Karte war die alte dann wieder da.
@Oliver#171837 Ik heb hier ook last van en ook gemeld aan support. Met wat andere bugs die ik op dit moment heb.
(Totaal bedrag klopt niet, insights klopt niet, dual pin alleen bij online kaarten)
Meine Online Karten fehlen. :-( habe dann eine neue Online-Karte angelegt und sie wurde als Mastercard angelegt. Wie kann ich diese wieder löschen ?
Bunq pack gone
As some already mentioned i can’t see all my online cards anymore but i also can’t find any option to delete a card i accidentally created... wtf bunq...?
@bunq#171379 In your post about known bugs @Ricardo_ posted, that the bug with Online Cards is fixed, but I still can't see more than one online card. Is this an app update I have to wait for?
@johannes#171962 It’s not an app update, the online cards are now displayed in the cards window, under “me”
@Dcoche#171968 When I posted my comment they weren't in this new menu, now they are - so it's actually fixed now!