• Additional questions about bunq V3 (2)

Bunq,

You have to act NOW and revert back to V2! The amount of bugs alone makes people unable to make use of there bank acount!! This is unacceptable!!!

Please put away your pride and take your loss, put V3 back into beta testing or something and give the rest of us V2!

@Arjan21#171751 Wat betreft je 1ste punt. Als je het geopende scherm van boven naar beneden swiped, dan ga je gelijk terug. Had hetzelfde en wilde het ook melden, maar het is dus te doen met 1 handeling

Is there a possibility to change the colors of the online cards? They do not match the colors of the linked account.

@N1ck#172006 Viel me op dat ze de kleuren van de Apple Pay kaarten hebben. (In mijn geval)

@N1ck#172004 Al zou het wel fijn zijn als je teruggaat naar de app dat he dan gelijk naar de Mij tab gaat ipv Us. Dus idd toch nog 2 handelingen.

@Sandpaper#172012 Nice find! Deze stond bij mij op geen kleur. Heb eraan getwijfeld om hier de kleur aan te passen, maar leek me niet logisch en dus niet gedaan. Maar nu wel 😃. @bunq denk dat dit ook een mooie is om iets anders te omschrijven.

Mijn zakelijke rekening kan ik nergens terugvinden. Mijn man kan deze wel inzien. Hoe kan ik dit oplossen?

Waar is de tijdsbesparing op gebaseerd? Welke data? Dat kan nooit een correct cijfer zijn. Het is een marketing tool, die hoort niet op zo’n prominente plek in de app.

@irisziej#172021 Long-press op het account tabje (iOS)

@bunq kunnen jullie ook het volgende oppakken? Het kunnen selecteren van rekeningen die het totaalsaldo vormen op het Totaal tegeltje? Vind dit nl. een superfeature om mijn vrij besteedbare geld over de verschillende potjes te kunnen monitoren.

How can I switch to my business account.... Really bad for a busines not to have access to their bank account....

@Sandpaper#172027 Sorry, maar wat is het account tabje?

Nach einem Neustart sind meine Onlinekarten wieder da. Aber: Ich kann nicht mehr unterscheiden, ob eine Karte eine echte Karte oder eine Onlinekarte ist. Sie sehen alle gleich aus und sind auch nicht sortiert. Auch wenn ich mir die Details angucke, sehe ich nicht, was sie sind.

Ist das nur bei mir so?

De nieuwe versie is interessant, maar ik wil die bomen niet in mijn overzicht. En die grote knop in het midden waar ik niets aan heb; laat die weg. Ik wil een bank app, geen app om bomen te planten.

@irisziej#172034 Dat moet profiel zijn sorry

Hi 👋 @Siebjee#172033

Lang drukken op de Profiel knop onderin.

@Sebastian-Navy-Falcon#172041 Du kannst die Karten sortieren indem du sie etwas länger drückst und dabei verschiebst. Das geht auch mit den Konten so.

@Sebastian-Navy-Falcon#172041 Je zou ze kunnen hernoemen en zoals ik zojuist heb geleerd van iemand anders: de kleuren aanpassen via de Apple Pay weergave. Dat laatste scheelde voor mij enorm.