Ook spijt het mij heel erg om te zeggen dat deze update mij aan het twijfelen heeft gebracht om wel of niet bij bunq te blijven.
Een lelijk grote + met deels engels en deels Nederlandse informatie waar ik niets mee heb.
Mijn totale overzicht van rekeningen volledig door elkaar icoontjes van de rekeningen weg.
Maar het ergste is de knop āonsā waar Instagram berichten langskomen terwijl ik totaal niet met Instagram te makel wil hebben en dat Instagram totaal niet toevoegt met een bank app.
De v2 app was in mijn ogen voldoende als bank app, en vindt het erg jammer dat er niet een keuze gemaakt kan worden tussen v2 en v3.
Mijn voorstel om Instagram als een add-on aan te bieden welke wie dit wil kan inschakelen.
Maar dat het ook uit te schakelen is.
Ik had me aangemeld voor de beta, maar helaas heeft het niet mogen zijn om de v3 app voor de officiƫle lancering te mogen testen en hierover mijn mening te geven.
Echter viel het mij op dat op together alle berichten verdwenen die te maken hadden met de v3 beta.
Bunq, helaas dit keer geven jullie mij niet het gevoel dat er naar de ābetalendeā klant wordt geluisterd
Ik ga dit nog even aankijken, maar ben bang dat ik ga overstappen naar een andere bank, helaas maar maar want de functies in de v2 was ik erg tevreden over en deze v3 versie is niet waarop ik zat te wachten