MartinRookie
Wie kann ich in dieser unübersichtlichen App die Karte aufladen?
Wie kann ich in dieser unübersichtlichen App die Karte aufladen?
Ook spijt het mij heel erg om te zeggen dat deze update mij aan het twijfelen heeft gebracht om wel of niet bij bunq te blijven.
Een lelijk grote + met deels engels en deels Nederlandse informatie waar ik niets mee heb.
Mijn totale overzicht van rekeningen volledig door elkaar icoontjes van de rekeningen weg.
Maar het ergste is de knop “ons” waar Instagram berichten langskomen terwijl ik totaal niet met Instagram te makel wil hebben en dat Instagram totaal niet toevoegt met een bank app.
De v2 app was in mijn ogen voldoende als bank app, en vindt het erg jammer dat er niet een keuze gemaakt kan worden tussen v2 en v3.
Mijn voorstel om Instagram als een add-on aan te bieden welke wie dit wil kan inschakelen.
Maar dat het ook uit te schakelen is.
Ik had me aangemeld voor de beta, maar helaas heeft het niet mogen zijn om de v3 app voor de officiële lancering te mogen testen en hierover mijn mening te geven.
Echter viel het mij op dat op together alle berichten verdwenen die te maken hadden met de v3 beta.
Bunq, helaas dit keer geven jullie mij niet het gevoel dat er naar de “betalende” klant wordt geluisterd
Ik ga dit nog even aankijken, maar ben bang dat ik ga overstappen naar een andere bank, helaas maar maar want de functies in de v2 was ik erg tevreden over en deze v3 versie is niet waarop ik zat te wachten
Hallo, es wäre toll wenn man wieder seine persönlichen Bilder für seine Konten verwenden kann.
@MDF#170919 @AURA-LeeF#170921
Hi both,
Your feedback is very important for us 🙌 That's why we've created a dedicated topic, let us know what you think about V3 here
Cheers,
bunq
Tevens kan ik maar online pas vinden de andere zijn verdwenen
I've played around with the bunq V3 app and I can say that I'm not happy with it.
First of all, I had nice pictures for my sub-accounts. They are all gone. This is unacceptable to remove my personalisation!
Second, the cards overview is horrible. No more card pictures, no more ability to copy individual fields of the card details. Useless!
Third — why should I care about trees planted by me if I'm not the Green subscription user?
Overall, it's not a "well-crafted" design, it's a change just because you had to do something (for whatever reason).
I don't like it.
Hi @bunq,
Waarom kan ik geen eigen afbeeldingen meer aan m’n rekeningen toevoegen om m’n rekeningen te personaliseren en ze makkelijk van elkaar te kunnen onderscheiden?
Waarom kan ik m’n dual pin niet meer instellen / veranderen bij m’n fysieke bankpassen?
@bunq I can't find any positive reactions on V3. Should I be worried about updating? Or are all positive users not yet invited?
@alovchin91#170930
Hi there,
Thank you for sharing your feedback, we've created a dedicated topic for feedback, let us know what you think about V3 here
Cheers,
bunq
How can I even switch to my business account? Where on earth did you hide that option???? And I don’t save trees, don’t show me that. And who cares what you post on Instagram, keep it where it belongs!
Wo kann ich Anhänge an meine Zahlungen anfügen (bspw. einen Kassenbon)? Thxalot
@Dick-Pink-Zebra#170945 At least you can see your business account, mine has disappeared all together.
Waar kan ik in de nieuwe V3 app de kaartgeheugen zoals cvc code vinden?
@Dick-Pink-Zebra#170957 Rarely have I seen such a disaster of an app.... where the hell is my business account and why doesn’t support even bother to reply????
Rimettere subito lo sfondo bianco io ho problemi alla vista, se non ci saranno miglioramenti sostanziali ne ne vado
@bunq#170935 You never listen anyway, what's the point?
@Leonardus-Vosters#170950 Hi Leo,
To find your CVC, go on the main page, click on the icons "cards", select the card you want to know the CVC of and it will show up there 🙌
@alovchin91#170964 Keep it friendly. I think we all can agree on that there are 101 things that bunq did because of feedback of users. So you can’t say bunq never listen. But of course, bunq can’t implement every single piece of feedback. Feel free to share you wishes!
It seems the option to set dual pin for my cards has disappeared, where did it go?
@Richard-Yellow-Shark#170960 I also cant find my business account