PPaulAce
@Bernard#178951 😂 oh.
@Bernard#178951 😂 oh.
@bunq#170790 would love to see the percentage leading up to planting a new tree, like in V2. can you please bring back this feature? TIA.
@Ilan#178973 Yeah, I miss that too!
@Ronald-Maroon-Panther#178910 ik heb als Premium supergreen gebruiker ook de nieuwe versie , maar kan geen support / together meer vinden.
dit moet ik nu via een pc benaderen.
Support is via Profiel (onderste rij 3e icoon) dan "+" dan Support Center.
Together is via Us (onderste rij 2e icoon) dan "+" dan Help Eachother.
@Danique-Navy-Cheetah#178823 Hoe krijg ik mijn persoonlijke account losgekoppeld van mijn zakelijke account?
Via lang drukken op het Profile icoon (onderste rij 3e icoon) kan je los inloggen met je zakelijke account. Hierdoor wordt de samenvoeging als het goed is ongedaan gemaakt.
@wesselt#178983 Hoi Wessel,
Je kan zo inloggen met je zakelijke account, dan zie je alleen zakelijk. Maar als je weer met je prive-account inlogt, zie je zowel zakelijk als prive. Het is dus volgens mij niet mogelijk om alleen prive te zien.
@Johannes-Golden-Dragon-2138067539#178990 Het is dus volgens mij niet mogelijk om alleen prive te zien.
In de video hier zegt men dat de scheiding wel terug is: https://together.bunq.com/d/30831-v3-improvements-we-re-working-on-for-you/5
Heb je de twee accounts naast elkaar ingelogd? Probeer de app the sluiten (force close / swipe up)?
@wesselt#178995 Volgens mij zeggen ze niet dat het ge-unmerged wordt. Ze demonstreren alleen hoe je naar je zakelijke account kan gaan.
Je prive-account wordt op 1 of andere manier fysiek gemerged (volgens mij). Na kiezen voor samenvoegen, blijft je prive-account samengevoegd, maar je kan wel los op zakelijk inloggen. En dus niet op prive. @bunq , corrigeer me als ik het fout heb!
@Johannes-Golden-Dragon-2138067539#179003 Dacht dat ik in andere threads gebruikers zag die zeiden dat hun probleem was opgelost.
Heb je geprobeerd je privé account uit te loggen en weer opnieuw in te loggen?
@wesselt#179004 Dat heb ik niet gelezen, ik heb alleen gelezen dat veel mensen niet meer wisten hoe ze van account moesten switchen. Ik zie niet in waarom je account losgekoppeld zou worden door die stappen te volgen. Ik ga het zelf nu even niet testen maar ben benieuwd wat de ervaringen zijn van anderen. Voor mij is het ook niet nodig, vind het wel prima zo :) ik
@Johannes-Golden-Dragon-2138067539#179003 Ik kan hierdoor mijn zakelijke bunq.me link niet meer vinden/aanpassen. Alleen de persoonlijke bunq.me link is beschikbaar
@Johannes-Red-Owl#179111 Volgens mij is dat wel op te lossen door op je zakelijke account in te loggen. Dat kan als het goed is door lang op ‘profiel’ te drukken; en daar kan je als het goed is op je zakelijke account inloggen.
Mijn punt was dat je niet alleen op je prive-account kan inloggen (je ziet zakelijk er altijd bij), als je het één keer samengevoegd hebt.
Is it me or is it not possible anymore to scroll back and forth in your Balance Prediction chart? I am on Android and I have the latest revision of V3 installed.
@wesselt#178983 Heb dat al vaak geprobeerd, lijkt niet te werken
@Lars-Lime#170792 Unfortunately Dear Bunq team I have the same! I tried version 3 on another phone and it’s terrible, I cannot find anything and it’s not intuitive as V2 was. Can you please get some more feedback and reconsider moving back or improving v3 that it’s intuitive again? 🙏🏻
Ik wil ff een opmerking geven over de nw stijl van Bunq app .vindt het vresselijk ermee te werken, de oude was prima en overzichtelijk. Ik betaal 10 zoverl voor deze bank maar dan moet ik wel app hebben waar je mee kan werken. Met de nw app is dat van 100% naar 15% gegaan
Take a look here guys: https://together.bunq.com/d/30831-v3-improvements-we-re-working-on-for-you/8
Custom images are live :)
Today I received a payment, but can you tell me into which one of my 24 accounts I received the money? 🤷♀️ (The show more button has no extra info here). But I think the related account should just always be visible info on transaction overview- same as with outgoing payments.
@bunq
Question what is the color code in the bunq app from the "Total and Cards" tiles?
Thread removed within 2 seconds... perhaps because it should have been put in this topic:
It seems like your team missed the opportunity to add some features in v3...
I propose to:
For your consideration.
Thanks.