LauraineAce
Since the update to V3 on iOS it says I have only 1 online card, I have multiple but they are nowhere to be found...
Since the update to V3 on iOS it says I have only 1 online card, I have multiple but they are nowhere to be found...
I’m sorry but I find the update a total mess. Why is US a section to promote bunq instead of original community? Also, the + button is very confusing. The menu texts are too long instead using short titles. Also the same button does so many action that’s just a terrible UX. Sorry but this is already my honest opinion within 2 mins of using the new version.
@Lauraine#170795 Geht mir genau so. Ich finde meine anderen online Karten nicht.
Auch finde ich die „Sortier“ Funktion nicht mehr und die erlaubten Lastschriften.
Und irgendwie bin ich zu doof, Karten einem anderen Konto zuzuordnen. Wo macht man das jetzt?
Wat een teleurstelling.
De positieve punten tov de oude app zijn zeer schaats (ik kan er eerlijk gezegd geen bedenken...)
Online cards broken in beta version is no problem. Double pin broken in beta version is no problem. But going live with this? Sure, I want to hear Ali speak about the “10 people that ruin it for the rest” again now :). Lets wait another 24hrs and see what happens. Those 10 dont represent your user base?
Bij elke rekening zie ik steeds al mijn geplande betalingen staan, ik heb nu totaal geen overzicht meer van welke geplande betaling vanaf welke rekening gaat gebeuren.
Daarnaast zie ik zoals anderen reeds gemeld hebben slechts 1 online pas staan.
@DaveFlash#170815 Why do they think people are protesting? Because you argue with the ones you hate? NO! You only argue with the ones you love. I love bunq.
Good god the new version is bad. Breaks pretty much every good UI convention the previous version had. Finding anything in the app is now a game of trial and error: are you on the right tab? Is the option hidden under the “+” button, or tucked away somewhere else? This is the first time in years I’m thinking about doing my banking somewhere else
@Eric-Green-Badger#170822 Yes I totally agree with you we love bunq and we want the best for them
Ich bin super enttäuscht von der App - Funktionen die vorhanden waren sind nun "weg". Beispiel: In der "Hauptübersicht" Für mich, konnte ich unter V2 noch den Kontostand mit einem leichten Swipe nach unten verstecken oder anzeigen lassen. Nun muss ich über das Menü oben rechts das ganze erst anwählen. Dauert länger und nervt. An sich ist die Ansicht super unübersichtlich. Wünsche mir irgendwie Version 2 wieder....
Planned payments are visible in every Account but there is no hint (at least I have not seen it) from which account the payment will be made.
Light mode.
I do not want to use a dark app at daylight.
Mijn ervaring:
⁃ De + knop doet te veel dingen, het is onduidelijk wat het knop in elk scherm doet. Een plus is om iets toe te voegen, niet om naar een andere scherm te gaan, het is echt onduidelijk.
⁃ Omdat alles achter die knop zit, een simpel betaling kost meer kliks dan op v2, alle bank zaken zitten nu achter een gigantische knop die alles doet
⁃ Ik mis ook echt de iconen die ik op mijn bankrekening had staan, het was veel duidelijker om te weten welke bankrekening welk was
⁃ De US tab voegt niks toe, instagram hoef ik niet op mijn bank app, hier zou je naar mijn mening beter together kunnen zetten of update posts van bunq (op together)
⁃ Ik ben premium en heb geen bomen, waarom moet ik het constant zien?
⁃ Je kan niet meer het totaal saldo zien van een aantal bankrekeningen zonder ze onzichtbaar te maken, dit gebruikte ik heel vaak op v2 om te zien van hoeveel geld ik beschik zonder mijn vaste lasten bankrekening te tellen, nu moet ik die onzichtbaar maken....
⁃ Op v2 heb ik 2 online passen, op v3 is alleen eentje zichtbaar
⁃ Je kan geen 2de pincode meer instellen voor je passen, maar wel voor je online passen?
⁃ Waarom zit mijn persoonlijke bunq.me link in de US tab?
⁃ De stats op de ME tab vind ik ook niks, heb de bomen al genoemd, maar de tijd bespaard lijkt geen logica te hebben, 4 maanden gespaard door het ontvangen van Instant payments? Echt?
⁃ Geld gespaard vind ik wel interessant, maar niet op zo een belangrijke plek
⁃ In het algemeen ben ik niet blij met de update, op heel veel dingen zal het wennen zijn maar ik zie dit als een stepback, de belangrijkste dingen (zoals betalen) kosten nu meer kliks en totaal niet belangrijke dingen zoals instagram en bomen staan helemaal vooraan....
Ik ben een groot bunq fan en gebruik bunq als mijn main bank, toch voelt dit niet zo goed. Ik hoop dat bunq de feedback verwerkt en naar ons luistert of goede redenen geeft voor de design beslissingen die genomen zijn.
@bunq#170787 I have been added to a Tribe and since then I cannot get rid of the “1” badge icon on my iPhone 11 Pro. no incoming payment I have to confirm either. can you please help? thanks!
Waar zijn mijn plaatjes bij mijn rekeningen. Het makkelijk herkennen van verschillende potjes is nu niet meer te doen. Het is super onoverzichtelijk op deze manier
Die Statistik ist leider auch falsch. Ich kann keine Konten auswählen
Ik zou zo graag enthousiast worden van de update maar helaas moet in toegeven dat de werkelijkheid anders is.
Alle door mij veelgebruikte functies zoals het overzicht en de passen zijn verder verborgen en dus minder toegankelijk geworden in deze app. Daarnaast word ik overladen met zaken die niet interessant voor mij zoals het feit ik 0 bomen heb geplant, zogenaamd een maand tijd heb bespaard en een instagramfeed die mij niet interesseert. Al deze zaken stellen erg teleur bij een update die zich vooral op UI en UX zou richten.
Ik merk dat ik me rot zoek naar informatie die ik binnen handbereik had bij de vorige versie. Dit went ongetwijfeld maar het levert twijfels over de intuïtiviteit van de app op. De relatie tussen het plus-symbool en de ...-knop speelt hier volgens mij een grote rol in. Wanneer moet ik weke hebben? Bijvoorbeeld bij mijn profiel moet ik de +1’s beheren van uit de + en mijn lidmaatschap vanuit de puntjes. Lijkt mij dat dit bij elkaar hoort omdat beiden onder lidmaatschap vallen. Daarnaast vind ik de afwezigheid van mijn eigen afbeeldingen voor de rekeningen een gemis. Mijn ‘1 maand bespaarde tijd’ had ik hier namelijk aan besteed 😉.
Kortom, ik had zo graag enthousiast willen zijn over update 14 maar het levert mij nu vooral teleurstelling en frustratie op. Het maakt de app voor mij minder toegankelijk en aantrekkelijk.
Om op opbouwende noot te eindigen ben ik er van overtuigd dat de app uiteindelijk een verbetering kan zijn. Het voelt namelijk wel moderner aan dan de vorige versie en bij een logischere en meer consequente indeling kan deze app een verbetering worden. Als dit dan eenmaal gedaan is hoop ik dat jullie je weer vol op de extra functionaliteiten gaan richten of bestaande functies uit zullen breiden. Bijvoorbeeld dat ik bij de verdeler kan aangeven tot wek bedrag een rekening moet worden aangevuld en dat ik percentages kan gebruiken.
Groeten van een hoopvolle bunqer 🙋♂️🌈
Ich habe das Update versehentlich geladen. Nun kann ich in den einzelnen Zahlungen nicht mehr sehen, von welchem Account diese durchgeführt wurde. Wie kann ich das Update rückgängig machen?
I would've wished for at least fixing the online cards bug before release. I can live with my app showing minus 1046 Euros saved (that's actually hilarious), my tree count not adding up, my "Total" tile not including all accounts (and as such showing a wrong total), not being able to set the accounts for "Insights", and some other minor whacky stuff. But I want at least be able to see my card details in the app so that I can pay.
What features make sense and what amount of marketing should be inside the app, well, you can have different opinions about that and that's fine. But a bit more bug fixing before release would've been a good idea.