Mijn ervaring:
⁃ De + knop doet te veel dingen, het is onduidelijk wat het knop in elk scherm doet. Een plus is om iets toe te voegen, niet om naar een andere scherm te gaan, het is echt onduidelijk.
⁃ Omdat alles achter die knop zit, een simpel betaling kost meer kliks dan op v2, alle bank zaken zitten nu achter een gigantische knop die alles doet
⁃ Ik mis ook echt de iconen die ik op mijn bankrekening had staan, het was veel duidelijker om te weten welke bankrekening welk was
⁃ De US tab voegt niks toe, instagram hoef ik niet op mijn bank app, hier zou je naar mijn mening beter together kunnen zetten of update posts van bunq (op together)
⁃ Ik ben premium en heb geen bomen, waarom moet ik het constant zien?
⁃ Je kan niet meer het totaal saldo zien van een aantal bankrekeningen zonder ze onzichtbaar te maken, dit gebruikte ik heel vaak op v2 om te zien van hoeveel geld ik beschik zonder mijn vaste lasten bankrekening te tellen, nu moet ik die onzichtbaar maken....
⁃ Op v2 heb ik 2 online passen, op v3 is alleen eentje zichtbaar
⁃ Je kan geen 2de pincode meer instellen voor je passen, maar wel voor je online passen?
⁃ Waarom zit mijn persoonlijke bunq.me link in de US tab?
⁃ De stats op de ME tab vind ik ook niks, heb de bomen al genoemd, maar de tijd bespaard lijkt geen logica te hebben, 4 maanden gespaard door het ontvangen van Instant payments? Echt?
⁃ Geld gespaard vind ik wel interessant, maar niet op zo een belangrijke plek
⁃ In het algemeen ben ik niet blij met de update, op heel veel dingen zal het wennen zijn maar ik zie dit als een stepback, de belangrijkste dingen (zoals betalen) kosten nu meer kliks en totaal niet belangrijke dingen zoals instagram en bomen staan helemaal vooraan....
Ik ben een groot bunq fan en gebruik bunq als mijn main bank, toch voelt dit niet zo goed. Ik hoop dat bunq de feedback verwerkt en naar ons luistert of goede redenen geeft voor de design beslissingen die genomen zijn.