BlogAce
Niks mis met de update. Ga zo door Bunq.
Niks mis met de update. Ga zo door Bunq.
Exploring the amazing bunq V3?
Please call the topic "Exploring the shit called bunq V3". Such an ugly update!
@bunq#170787 Will you continue reading feedback on the mail that was provided for public beta users?
@Rachel#171765 I couldn’t agree more! Well described, spot on. Thank you so much! Let’s hope for V2 to come back!
I stick to the V2 according the massive feedback on V3..will check next week when the bugs are fixed and feedback is positive. Good luck bunq!
Alles wat de bunq-app goedmaakte is totaal in het niet gevallen in V3 (wat mij betreft)
Het einde van bunq. De schade is al gedaan. Een groot gedeelte van de klanten is het vertrouwen in een goede afloop van de app al volledig kwijt na deze dramatische update. Ik kan me niet anders voorstellen dan dan het opheffingen gaat regenen de komende dagen. Enige juiste wat bunq nu kan doen is per direct V2 terugbrengen en opnieuw naar de tekentafel gaan voor de volgende update.
Vanavond tegen mijn zin op mijn werk de nieuwe V3 erop gezet, (vanwege wat ik hier al las van test gebruikers en al gezien had). Maar om objectief de definitieve versie te beoordelen