• Exploring the amazing bunq V3? Let us know how we can make it even better!

@Maximilian-Pink-Eagle#172762 Its actually nice to read that you have such a nice community feeling with other Bunqers Maximilan! I personally don't care about that aspect of Bunq. Been with them for over 4 years and just liked the simplicity of the app.

I feel like the bunq folks should do some research into why people are using their app because there might be like a 50/50 split between the community folks and the "I just want a nice app" folks.

Maybe theh can cater to both by making features optional.

Ik ben hier niet blij mee ik mis het overzicht van alle transacties die op Mijn verschillende rekeningen gebeuren. Er zijn onderaan maar vier. Ons als er nou zes zouden zijn zou het geen probleem zijn maar de beurten voor ons die eigenlijk over jullie gaat en niet over mij en mijn bankzaken die mag van mij echt weg. Als er plaats is voor vier dan wil ik dat hij beurt dan vervangen wordt door een beton met weer alle activiteit duidelijk onder elkaar weergegeven wat er op mijn rekening gebeurd. Die ene keer dat ik de klantenservice nodig heb of wil lezen over groene bomen die geplant worden - dan moet ik daar maar weer wat verder zoeken! Dit is echt niet fijn!

Dit moet echt meer over mij en mijn bankzaken gaan ipv bomen planten en andere onzin