Ik vind V3 er goed uitzien, maar functioneel is het totaal niet. Overal zitten knoppen onder andere knoppen verbonden.
Zoals verdelen en ingeplande betalingen. Support vond ik opeens onder de + knop. Een knop die bij de rekeningen tab voor mij weer totaal geen functie heeft.
De instellingen van de app zijn opeens verdeeld over alle pagina’s. Ik ben juist fan van alles op 1 plek. Dat is de reden waarom ik bijv. Een Mac heb. Hier staan de instellingen van alle apps op de zelfde plek waardoor de ui zeer overzichtelijk is (command ,)
Je krijgt nu in het groot een totaal overzicht te zien van alle rekeningen. Deze zou ik alleen willen verbergen ipv alles samen. Als ik nu een rekening weghaal uit dit overzicht, dan kan is de rekening uit het hele overzicht ook verdwenen. Om deze terug te krijgen moet ik het weer aanvinken. Daardoor kost bankieren dus eigenlijk veel meer tijd dan voorheen of bij een traditionele bank.
En ik vind het jammer dat het bomen planten zo wordt uit vergroot. Ik heb een keuze gemaakt voor een premium account en hierbij wil ik geen bomen planten. Dus uiteindelijk heeft dit tabje geen nut in mijn app.
Ik laat verder het Instagram gedeelte even links liggen
Om even tot een conclusie te komen. Hopelijk komt de functionaliteit weer terug, want qua looks is het gewoon goed. Ik zie graag de logica in iets nieuws, maar er zijn nu gewoon dingen waar ik geen logica meer inzie.