SjoerdAce
Wij laten doen onze boodschappen via de Albert Heijn bezorgservice. De bezorgers vragen ons steeds vaker te betalen middels een QR-code welke zij tonen die ik dan moet scannen met de Albert Heijn app op iOS apparaat waarna ik doorgelinkt wordt naar een ING betaalverzoek (binnen de Albert Heijn app) welke ik middels iDEAL moet betalen. Als ik daar bunq selecteer, krijg ik wederom een QR-code welke ik moet scannen met de bunq app. Dit gaat niet daar ik dit al doe vanaf een apparaat waarop zowel de AH ALS bunq app geïnstalleerd heb. Als ik onder de QR-code klik op de link dat ik bunq op dit apparaat heb geïnstalleerd. Krijg ik een fout melding waarna de betaling wordt afgebroken. Bij nogmaals proberen hen ik maar een ander apparaat gepakt waarop ik ook bunq heb staan en heb de bunq iDEAL QR-code gescand en betaald. Waarschijnlijk gaat het fout omdat alles plaatsvindt binnen de sandbox van de AH app. Maar zijn er anderen die dit ook hebben? En is er een makkelijkere methode om hier meekom te gaan dan 2 apparaten te gebruiken?