De update is verschrikkelijk Totaal de weg kwijt. Kan toch niet de bedoeling zijn. -waar kan ik afschriften downloaden? -waarom kan ik niet bij alles een notitie plaatsen (een vd redenen waarom ik overstapte-heeft ING inmiddels ook!) -waarom geen eigen foto meer bij rekening en alleen een kleur -waarom zoveel rotzooi aan reclame en bomengedoe op de voorgrond -waarom alle prijsplannen weer zo drastisch veranderd. Zie bv niet de bunq pack die ik heb -waarom moet ik naar een duurder abo overstappen als ik een geautomatiseerde download wil vd boekhouder. Waarom niet per keer betalen zonder abo upgrade. -waarom steeds die opdringende vraag om zakelijk en prive op 1 hoop te gooien. Wil ik niet en ook niet steeds die vraag hoeven wegklikken. Ik denk er serieus over om op te stappen. Verbeteringen ben ik altijd voor. Maar dit lijkt op een verandering om te veranderen. Zonde!
Ook dit word verwijderd helaas..
Ik (en waarschijnlijk 90% van de andere Bunqers) is het hier zeker mee eens! Rollback en back to the drawingboard. Hoe langer je hiermee wacht des te groter de schade. Neem je verlies en draai terug of verlies veel loyale betalende klanten...
Ik wil ook graag de oude versie terug. De nieuwe app maakt het bankieren een stuk lastiger.
Hi there 👋
Please use this thread to provide additional feedback about V3, we read them all 🙌
We're now going to close this topic as this is a duplicate of an existing one.
Cheers,
bunq