JoostRookie
- Edited
Toch maar gedaan die update… hele lage verwachtingen dus gelukkig meegevallen. iOS iPhone X gebruiker.
Ik vind bunq echt te gek… I really spread the word 🌈 … maar wel V2, wat een top app is dat!
Helaas moeten we mee en gaat het niet veranderen dus laten we maar als schapen even constructief proberen mee te werken:
Toevoegingen/verbeterpunten whatever…
- In ‘Profiel’ staan nu privé en zakelijke uitgaves door elkaar. Een optie om een van de twee te zien zou top zijn. Of kan dat al?
Bij ‘Voor mij’ de rekeningen zie je duidelijk een splitsing alleen bij de passen niet.opgelost- Neem aan dat de kleuren van de passen nu gebaseerd zijn op de verschillende aanbieders van de pas? Wellicht koppelen met de kleuren van bankrekening, lijkt me logischer. Als ik dat echt wil weten klik ik wel door.
- Ben wel echt fan van een light en dark mode, word nu wel erg somber overdag.
Hoop dat dit nog word toegevoegd. Voor mij echt heel belangrijk!Lees dat dat ASAP gaat gebeuren?! Nice! - Voltooing profiel 3/3 en het blijft er staan, gaat hier nog iets spannends mee gebeuren, weet ook niet wat er nu is voltooid.
- ‘Van ons’.. Denk dat hier veel mensen over vallen. Grappig om te zien hoeveel geld en bomen maar echt niet noodzakelijk, beetje verouderde manier van denken dit. Lijkt wel te zijn veranderd naar een blog feed, dat is wel echt een veel betere zet dan Instagram.
- Gespaard geld lijkt meer marketing voor Bespaard als ik kijk naar wat er in zit. Spaardoel geeft niet het juiste bedrag. Pack besparing klopt ook niet. Ik bespaar met het pack namelijk 7,99 + 9,99 - 10 = 7,98 niet 14,99.
- Een optie om een andere rekening toe te voegen aan 'Gespaard geld' die je zelf hebt bestempelt als spaarrekening.
- Denk dat de + button iets meer daadwerkelijke functie moet krijgen. Heb een premium account, hoef er niet nog eentje. Heb niet echt een ander idee voor op het moment maar moest het even melden.
- Tijd bespaard … Extra rekening openen en rekening openen mogen van mij er wel uit of worden aangepast. Beetje flauw, snap dit ding wel en ook wel ok maar moeten niet overdrijven. 3 weken bespaard met Extra rekeningen openen? Wat als ik 10 rekeningen tegelijk open bij een andere bank. Is het veel korter. Is een beetje gebakken lucht op deze manier.
- Denk ook wel over de hele app gezien, haal eruit wat een gebruiker niet heeft. Geen SuperGreen > geen bomen, Geen Auto VAT > ook niet tonen dan. Veel lijkt nu 0 te zijn of negatief… is niet prettig voor mensen om naar te kijken. Gaat mensen ook niet over de streep trekken daar onnodig kosten voor te maken.
- Was niet goed om mee te beginnen dus lekker ergens in het midden: Vind het nieuwe design absoluut geen verbetering. V2 was echt te gek en zonde dat dat nu weg is. Ik ben eigenlijk best wel een V2 fanboy.
- Mis soms de keuze of het voor zakelijk of voor privé is. Wil een pas bestellen voor mn zakelijk account, nog helemaal niet gedaan namelijk maar moet nu 9 euro betalen omdat het denk ik van mijn privé passen arsenaal afgaat.
- Zou echt nog wat doen aan het design van de iconen (behalve camera) in het menu onderin, wel super standaard nu. En zouden de dingen als ‘Geld Bespaard’ niet mooier zijn als ze niet volledig in kapitalen zijn? Minder schreeuwerig.
- Wellicht bij het aantal bomen het woord ‘bomen’ gewoon weglaten, tijd afkorten bijv: wk ipv weken, Spaarvarken vervangen met euro teken en euro teken bij bedrag weglaten?
- Die Addons is een leuk idee maar dan moet je ze ook los kunnen krijgen. Nu doorloop ik stappen en krijg ik op het eind te zien dat het niet beschikbaar is voor mn account omdat ik geen SuperGreen op mn business account heb zitten. Misschien een icoontje ‘alleen met SuperGreen’ ouzo. Er zit ook geen annuleer/kruisje waardoor je dus meerdere stappen terug moet nemen, niet tijdbesparend.
- Ik gebruik een aantal addons die niet van bunq zijn, staan ook in het lijstje, wel zo leuk als je die ook kan aanvinken dat je ze gebruikt. Als deze optie er is moet het ook kloppen, toch? Bijvoorbeeld de desktop app... ik gebruik hem dus wil ik die er tussen hebben (goeie app btw!).
- Iets voor een andere keer denk ik… misschien een idee om die badges wat uit te breiden. Voegt niet super veel toe maar als je ze al bijna allemaal hebt, tja wat is het nut er dan van?
- Ook wellicht een onderwerp voor buiten V3. Een mogelijkheid om splicegroepen te delen met niet bunq mensen zou echt top zijn. Kunnen jullie ze daar weer overspoelen met marketing uitingen.
- Als ik in mn mobiele browser op Together wil inloggen word ik naar de app geleid en weer terug naar mn browser maar ben ik nog steeds niet ingelogd.
- Misschien een idee om Together een iets prominentere plek te geven in 'Van Ons'. Onder de bolletjes?
Fijn
- Nice nu om in de rekening meteen door te kunnen klikken welke passen gekoppeld zijn.
- Als eenmanszaak werk het best wel nice om je zakelijk en privé te zien in een overzicht. Omdat jij zelf je eenmanszaak bent en dus dat geld van jou is. Snap wel dat voor mensen die dat niet zijn dat wellicht niet fijn is. Voor mij top maar wellicht de optie wel open laten. Lees net dat dit word aangepast
Even onconstructief:
Teleurstellend dat kritiek word bestempeld als een groep mensen die verandering moeilijk vinden. Heb daar een woord voor: narcistisch. Ja, ik voel me nu beter. Thanks.