MaxChamp
Ich weiß nicht, ob es schon genannt wurde. Es lassen sich keine Notizen mehr zu Lastschriften hinzufügen.
Ich weiß nicht, ob es schon genannt wurde. Es lassen sich keine Notizen mehr zu Lastschriften hinzufügen.
Vreselijke update @bunq. Ik waardeer de energie en tijd die jullie in V3 hebben gestoken echter is de nieuwe versie waardeloos. Hopelijk kan de uitrol van V3 teruggedraaid worden en opnieuw opgesteld worden op de tekentafel.
Mijn opbouwende kritiek voor de nieuwe V3 app:
- De Voor Mij tab ziet er mooi uit met die twee rijen en duidelijke kleuren. Ik las dat er gewerkt wordt aan de terugkeer van de iconen voor de sub accounts waar velen blij mee zullen zijn. Je kan eventueel als alternatief een optie tot list view inbouwen waarbij alles als vanouds onder elkaar staat. Iedereen blij.
- Ik heb een premium account en woon tijdelijk in het buitenland. De indicator “Geld gespaard” is derhalve leuk voor mij om te zien. Hoeft echter niet zo prominent in beeld. De bomen indicator zou alleen in beeld moeten komen voor de mensen met een green account. De tijd besparen indicator slaat eigenlijk nergens op. Ik zeg skippen als dit onderdeel aangepakt zou worden. Een andre optie is dat je de indicatoren kan aan en uit schakelen. Iedereen blij.
- Er zijn op de Voor Mij tab twee optie buttons die ook zichtbaar zijn in andere views. Daar hebben ze andere menu functies. Wat voor logisch zou zijn:
- Plus knop als je een bankhandeling wilt doen (tekst van de opties moet veel korter en zakelijker: Open subaccount, open gezamenlijk account,Open spaardoel,Open slice - groep). De forest grow optie hoort niet bij premium en de travel Card optie moet onder natuurlijk onder de knop “”passen"
- De optie knop (drie puntjes rechts boven) in het witte bolletje als je iets wilt instellen en hou die logica vast.
- Ik zou de opties “Geplande betalingen", "geautoriseerde incasso’s" en "automatisch verdelen” in dit algemene Voor Mij venster onder de opties trekken omdat het over verschillende subaccounts gaat. Ze zijn nu alleen zichtbaar als je op een willekeurige sub account drukt terwijl het daar niet noodzakelijkerwijs mee te maken heeft. Algemene opties moeten onder de optie knop van de algemene view.
- Indien je op de Totaal knop druk krijg je alle mutaties te zien maar niet van welke subaccount ze zijn afgeboekt.
- Over de Van Ons tab is al veel geschreven. Ik zou het inrichten voor Bunq Together maar vind het zo ook prima. Ik ga het nu echter niet gebruiken.
- De profiel tab is voor mij prima al zou ik de Pie Chart gevoelsmatig bij de opties op de Voor Mij tab zetten bij de andere subaccount gerelateerde zaken. Op deze manier is het wel snel toegankelijk.
- Op de scan tab zit een optie om efficient je bonnetjes te beheren. Dit betreft wederom een optie die hoort bij een andere account. Skippen. Mensen gaan echt geen €9 extra betalen om bonnen te scannen. Gezien de term premium zou dit er al gewoon in moeten zitten. Anders Premium re-namen naar Basic Bunq:-).
Veel succes met alle feedback. In mijn beleving maak je met enkele aanpassingen aan de app 80% van de gebruikers weer blij.
Nog een laatste opbouwende reactie:
Het hele Co2 Bomen verhaal is een nobele gedachte en kan best gekoppeld worden aan een Green account voor waarschijnlijk een zeer selecte groep liefhebbers. Op dit moment lijkt alles om die bomen te draaien. Op de site, in de emails, in de app, in de verdeling van de features. Die strategie is niet logisch. Kies voor twee sporen waarbij alle features beschikbaar zijn voor beiden. Je moet nu over op Green om bepaalde functies te verkrijgen. Niet logisch en volgens mij één van de grote irritatie punten bij de Bunqers. Bunq Basic, Bunq Premium, Bunq Green en Bunq Business. Iedereen blij.
Beste @bunq,
Ik vind het erg bijzonder wat voor update jullie hebben uitgebracht. Die maand in beta zal vast andere bugs er uit gehaald worden maar je kan niet je betalende klanten zo'n product met zo veel flaws leveren.
Is er toevallig ergens een lijst te zien waar we kunnen zien wat er al op de backlog staat, ik kan me namelijk niet voorstellen dat jullie van die vorige thread maar 10-20 dingen hebben opgepakt.
Hier is een lijstje die op de backlog kunnen:
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen doen
Weet niet of dit al eerder is genoemd en omdat de thread even doorlezen me het weekend kost post ik het toch maar 😄. Ik kan namelijk geen notitie aan een betaling toevoegen via de veelbesproken + knop als deze vanuit Insights wordt geopend. Dit werkt wel vanuit het overzicht per rekening en het totaaloverzicht. Ik zou dit graag ook willen kunnen doen vanuit Insights 🙋♂️
Ik was net fan geworden doordat bunq mij als early adopter 3 maanden gratis gaf het meer gaan gebruiken.. ik vond de V2 app geweldig , waarom nu deze totaal onzinnige remake wat het totaal niet beter maakt door de vele redenen reeds gegeven . Gelukkig updaten mijn apps niet automatisch. Maar ik vind de V3 werkelijk verschrikkelijk, ik rate bunq de beste fintech met alle functies etc . En meest complete innovatieve app en producten. Maar met deze nieuwe App blijft daar weinig gebruiksgemak van over ..
als de V2 app niet naast de huidige app beschikbaar blijft , denk ik eerlijk gezegd het bunq premium het mij niet waard is helaas .
Snap sowieso niet waarom je je hele app om de zoveel tijd helemaal moet omgooien, de bestaande gebruikers zijn er aan gewend en deze update is gewoon echt een verslechtering
New UI sucks. I don’t care how many trees or how much money you claim to have saved me. Just give me easy access to my accounts. The whole things feels clumsy now.
Als je zowel een prive- als een zakelijk account hebt, waarbij je gekozen hebt voor allebei weergeven; en je heft het prive-account op, dan worden ook je zakelijke passen verwijderd/gedeactiveerd.
I accidentally ordered a new card and i was debited 10 euros. There was no feedback or no indication how much it would cost... Very sad about this UX
@Davide-Helios#176726 You can contact Support via the chat option in the app if you want a refund.
Hallo good dag ik Mariana Valeria Lingurar ik woon en België Antwerpen ik heb graag helpen 1 familia van me is en junge vrau met 3 kinderen haar man sterven met ziekte van cancar en is geblawen met 3 klan klan kinder groste is 6 jaar en andre is 4 jaar en laste is misen van 2 jaar muder is van 25 jaar is ok noh jong en heb ken haus frinda ik bedankt voor alle mall en ik hoopen we kune deet vraau helpen ik varag julil hellp voor deet 3 kinderen danku voor alles menten meet Waarm haart met vriendelijke groeten mariana Valeria fijn dag
Ik kan gebruiken mijn rekening en wegklikken is haar foto naar mijn frind fesbok nam fesbok is voor zis altau daar kan jullie zijn waner haar man is sterven is en junge vraau met 2 junge en 1 mesehen
Rekening mah mijn rekning BE 98063654125393 haar nam is Lingurar Marina is zelf mijn famili is Lingurar Mariana is dohteer van mijn groot bruder bedankt voor meer informatie voor alle mall met vriendelijke groeten mariana Lingurar
On iOS I can’t add notes or receipts to recurring payments, which I have to accept once the service request the money.
The increased number of clicks to do pretty much anything is really starting to get on my nerves. To even make this post I had to click the Us tab, the plus button, the together button and then the topic. This is not TOO bad as it used to be only 1-2 clicks less.
But when I’m done typing, I have to click back 3 times before I even get to see the menu again and go back to my accounts. This is a little annoying as you want to be able to switch quickly.
I’m a bit disappointed by this version. My online cards were lost after the update then reappeared somehow.
UI is a lot less intuitive than previous version .
Useless info like time saved, trophies , profile completion takes up almost half of my screen and leaves too little space for the data I want.
Us tab is rather useless. I am paying for your product already and don’t want more advertising.
Please refocus on what you’ve been doing great: great banking features and an easy to use UI with all the important information at a glance.
I am just posting to let you know. As many other customers will do it the same way: I will give you a two-months time period to drop the v3, otherwise I will cancel my subscription and switch to another bank. My main pain point is the heavy load of marketing (especially Instagram links/US-tab & subscription marketing even though I am already paying). Your service just doesn't feel right after the update and I am not willing to pay for it.
The font size in the cards section is different, bigger, than the font size of the sub accounts. The bigger font isn't very pretty (subjective) and makes it less useful, because less visable description. Maybe use consistent font size? And the colours of the cards is mwah, specifically the brownish colour of the fysical cards. More vibrant colours suits bunq better, I think.
I CAN’T DELETE MY ONLINE CARDS, PLEASE FIX THIS!!!
Cannot open bank account for myself anymore! Only shared bank accounts. Silly and a huge error. Testing is more efficient if done before publishing and distributing the app.