DaveRookie
Mijn opbouwende kritiek voor de nieuwe V3 app:
- De Voor Mij tab ziet er mooi uit met die twee rijen en duidelijke kleuren. Ik las dat er gewerkt wordt aan de terugkeer van de iconen voor de sub accounts waar velen blij mee zullen zijn. Je kan eventueel als alternatief een optie tot list view inbouwen waarbij alles als vanouds onder elkaar staat. Iedereen blij.
- Ik heb een premium account en woon tijdelijk in het buitenland. De indicator “Geld gespaard” is derhalve leuk voor mij om te zien. Hoeft echter niet zo prominent in beeld. De bomen indicator zou alleen in beeld moeten komen voor de mensen met een green account. De tijd besparen indicator slaat eigenlijk nergens op. Ik zeg skippen als dit onderdeel aangepakt zou worden. Een andre optie is dat je de indicatoren kan aan en uit schakelen. Iedereen blij.
- Er zijn op de Voor Mij tab twee optie buttons die ook zichtbaar zijn in andere views. Daar hebben ze andere menu functies. Wat voor logisch zou zijn:
- Plus knop als je een bankhandeling wilt doen (tekst van de opties moet veel korter en zakelijker: Open subaccount, open gezamenlijk account,Open spaardoel,Open slice - groep). De forest grow optie hoort niet bij premium en de travel Card optie moet onder natuurlijk onder de knop “”passen"
- De optie knop (drie puntjes rechts boven) in het witte bolletje als je iets wilt instellen en hou die logica vast.
- Ik zou de opties “Geplande betalingen", "geautoriseerde incasso’s" en "automatisch verdelen” in dit algemene Voor Mij venster onder de opties trekken omdat het over verschillende subaccounts gaat. Ze zijn nu alleen zichtbaar als je op een willekeurige sub account drukt terwijl het daar niet noodzakelijkerwijs mee te maken heeft. Algemene opties moeten onder de optie knop van de algemene view.
- Indien je op de Totaal knop druk krijg je alle mutaties te zien maar niet van welke subaccount ze zijn afgeboekt.
- Over de Van Ons tab is al veel geschreven. Ik zou het inrichten voor Bunq Together maar vind het zo ook prima. Ik ga het nu echter niet gebruiken.
- De profiel tab is voor mij prima al zou ik de Pie Chart gevoelsmatig bij de opties op de Voor Mij tab zetten bij de andere subaccount gerelateerde zaken. Op deze manier is het wel snel toegankelijk.
- Op de scan tab zit een optie om efficient je bonnetjes te beheren. Dit betreft wederom een optie die hoort bij een andere account. Skippen. Mensen gaan echt geen €9 extra betalen om bonnen te scannen. Gezien de term premium zou dit er al gewoon in moeten zitten. Anders Premium re-namen naar Basic Bunq:-).
Veel succes met alle feedback. In mijn beleving maak je met enkele aanpassingen aan de app 80% van de gebruikers weer blij.
Nog een laatste opbouwende reactie:
Het hele Co2 Bomen verhaal is een nobele gedachte en kan best gekoppeld worden aan een Green account voor waarschijnlijk een zeer selecte groep liefhebbers. Op dit moment lijkt alles om die bomen te draaien. Op de site, in de emails, in de app, in de verdeling van de features. Die strategie is niet logisch. Kies voor twee sporen waarbij alle features beschikbaar zijn voor beiden. Je moet nu over op Green om bepaalde functies te verkrijgen. Niet logisch en volgens mij één van de grote irritatie punten bij de Bunqers. Bunq Basic, Bunq Premium, Bunq Green en Bunq Business. Iedereen blij.