JariRookie
Beste @bunq,
Ik vind het erg bijzonder wat voor update jullie hebben uitgebracht. Die maand in beta zal vast andere bugs er uit gehaald worden maar je kan niet je betalende klanten zo'n product met zo veel flaws leveren.
Is er toevallig ergens een lijst te zien waar we kunnen zien wat er al op de backlog staat, ik kan me namelijk niet voorstellen dat jullie van die vorige thread maar 10-20 dingen hebben opgepakt.
Hier is een lijstje die op de backlog kunnen:
- de stacks moeten weer percentages kunnen tonen op het hoofdscherm (ik weet dat je het in de specifieke rekening kan zien maar dat is juist de enige plek waar ik gewoon het getal wil zien).
- specifieke rekeningen moeten een blur kunnen krijgen op de hoofdpagina niet alles op niets.
- De totaal bedrag card moet aangepast kunnen worden op specifieke rekeningen
- De drie koppen bovenaan me zijn erg totaal nutteloos voor mij. Heel leuk dat jullie jezelf hypen met time saved en money saved maar stop die info gewoon in een card die aan en uit kan
- het hele bunq green gedoe vind ik een mooi doel maar voor mij als student echt totaal niet haalbaar om aan bij te dragen voor 9 euro per maand extra. Ik snap dus ook niet dat sommige niet bunq green gerelateerde functies wel aan dat abonnement gekoppeld worden
-Haal aub die Instagram posts weg en zet de together posts terug. Btw als ik op help each other klik zie ik vgm lang niet alle posts (deze posts zie ik bvb alleen maar als suggestie als ik een bunq v3 post probeer aan te maken) - Het zou leuk zijn als m'n hoofdrekening weer gewoon het originele bunq meerdere kleuren logotje kan hebben, dat was altijd mijn hoofdrekening en de rest kreeg dan gewoon een andere kleur.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen doen