Wouter🇳🇱Ace
@JohnDo#174895 Dit is fijn en verhelderend om te lezen @bunq. Ga zo door.
@JohnDo#174895 Dit is fijn en verhelderend om te lezen @bunq. Ga zo door.
@JohnDo#174895 now that's some news. way too late (and would have been possible without the turmoil, by just listening to their beta users - i still don't get why they had to release it in this state ...) but better late than never 👍
@JohnDo#174903 Als je op “laat meer zien” klikt dan zie je de rest van de info ook. Ik kan dit ook in het totaal scherm zien.
Hopelijk komt de optie om dit altijd open te laten ook, want ik vind het zwarte vlak geen toegevoegde waarde hebben en zou liever meteen de info zien. (De reden dat ik erop klik)
@JohnDo#174903 Payments: ik had net iets soortgelijks op papier gezet. Ik keek er vaak naar.
@Jakob-Y#174892 Thank you! However the location doesn't make sense to me.
@Chester-Golden-Quokka#174907 Email verificaties die niet werken
Heb je al een telefoonnummer met SMS verificatie geprobeerd? Dat werkte voor mij wel
@Chester-Golden-Quokka#174899 Opnieuw inloggen? Bij zakelijke account?
Don't like the new look, it looks depressing and not as easy to navigate as the old one, feels like coming back to medieval times. Give us the old look back please!!!
@wesselt#174926 Ja maar dat is hetzelfde telefoonnummer als privé en hij stuurt me dus iedere keer naar mijn privé terug.
I'm really sorry for having a few comments, I hope it is allowed. I'm missing these additional features in the new version:
Integration with Facebook, Instagram, Whatsapp and all the others
Video call
Ride sharing
Food sharing
Email
Photo storage
Gardening tips
Hope these can be part of the upcoming V4
(Strange though, I wasn't missing all these features in V2.)
@Sandpaper#174928 Dat lukt dus niet. Kom in eindeloze emailcheck loop - en vragen welke directeur ik ben: mijn nickname (privé account), mijn echte naam of mijn bedrijfsnaam. Als ik mijn echte naam of bedrijfsnaam klik en inlog met e-mailadres en code, moet ik direct weer e-mail verifiëren. Eindeloze loop dus.
@Chester-Golden-Quokka#174930 Ja maar dat is hetzelfde telefoonnummer als privé en hij stuurt me dus iedere keer naar mijn privé terug.
Zomaar een idee, wat denk je ervan om een ander nummer aan de privé account te koppelen?
@Chester-Golden-Quokka#174933 Balen 😕
@wesselt#174934 Ga ik proberen. Gek hè, realiseer me ineens hoe kwetsbaar dit business model is
Ik zou heel graag een melding krijgen als ik naar een webpagina door wordt gevoerd. Dit geeft mij een gevoel van onveiligheid en irritatie. Of deze linkjes meerendeel weg. Eigenlijk linked bijna alles in de ballonnen bovenin je door naar een andere pagina. Maar ik weet niet wanneer wel en wanneer niet.
@Arjan21#174921 Ik mag niet spreken voor JohnDo, maar ik zal proberen duidelijk te maken wat ik bedoel.
In V2 in het scherm Overzicht kon je klikken op willekeurig welk betaald bedrag. Klikte je daarop dan kreeg je daarna een scherm waarop in een oogopslag te zien was van welke rekening (bijvoorbeeld boodschappenrekening) het bedrag was afgeschreven en waarnaar in de vorm van het logo van de supermarkt.
@Rene-Pink-Turtle#174955 Ah duidenlijk. Ja hier ben ik het ook mee eens. Nu moet je op “laat zien” drukken om meer info erover te krijgen.
Maar in V2 was dit in iedergeval veel duidenlijk en makkelijker (kost nu weer 2x drukken extra)
@Arjan21#174967 En dan nog krijg je niet te zien van welke rekening het bedrag gehaald is. Keek vaak i.v.m. dualpin.
Mag ik aub mijn zakelijke rekening weer ontkoppelen van privé? Dit werkt niet voor mij... Ben ook al mijn bomen kwijt. Heb een super premium account maar door de koppeling zie ik dat nergens meer terug.
Maar grotendeels alles telt bij elkaar op.
Moet rekeningen selecteren voor zichtbaarheid. maar meer ook niet. Had dan de zakelijke rekening zijn eigen omgeving en optelling gegeven. Dan had ik nog een degelijk overzicht maar dit werkt niet. Zakelijk is dit een ramp...
@Rene-Pink-Turtle#174976 Excuses je hebt gelijk. Dit maakt het behoorlijk lastig.