DaniëlRookie
In V2 kon je makkelijk ‘aanvinken’ welke rekeningen meetelden in het totaalsaldo, waar kan je dat in v3 doen?
In V2 kon je makkelijk ‘aanvinken’ welke rekeningen meetelden in het totaalsaldo, waar kan je dat in v3 doen?
@Daniel-Pink-Quokka-2781894141#174158 Ik heb nu de hele App doorgespit en kan ook niet vinden hoe het moet. Dat verklaard volgens mij ook dat sommigen een verkeerd totaal saldo zien.
Voor mij tab --> 3 bolletjes rechtsboven --> Zichtbare rekeningen --> rekening aanvinken
@TimF#175097 Dan zijn die rekeningen nergens meer zichtbaar. Ik wil dat de rekeningen gewoon in het overzocht staan, maar enkel niet mee tellen in het totaal bedrag.
@Barry-Indigo-Kiwi#175065 Ok. Ik zie namelijk op mij. iPad een ander totaal saldo dan op mijn iPhone... best gek als een bank niet kan rekenen...
Het lijkt wel alsof de rekeningen in V2 die niet meetelden in totaal saldo nu ook niet meetellen maar nu zonder de functionaliteit... en dan ook nog eens met een verschil op de iPad en iPhone... @bunq, wat is hier aan de hand? Een bank moet kunnen rekenen lijkt mij, als je daar niet op kan vertrouwen dan wordt bankieren heel lastig
App opnieuw installeren helpt voor de juiste berekening van je saldo. Niet gedacht in 2020 mijn saldo na te moeten rekenen bij een bank