• Business account
  • Zakelijke rekening niet te zien

Mijn zakelijke hoofdrekening is niet te zien. Alleen onder Gearchiveerde rekening. Onder profiel icon is de rekening ook niet toe te voegen.

Thank you, I tried the suggestions but it doesn't work.

I have the same issue. I cannot use my primary business account now. Support is not responding.

@Dennis-Golden-Akita-1537838190#174332 Via een ander draadje kwam ik er achter dat je een long-press moet doen op “profiel” onderin, daar kan je schakelen. Super niet-intuïtief en de UX-er die hier aan gewerkt heeft moet toch echt iets anders gaan doen.

@Jan-Turquoise-Hummingbird#174333 Dank voor je antwoord, dat wist ik al. Ik heb mijn business account echter gemerged met mijn privé account. En nu kan ik de hoofdrekening van mijn zakelijke account niet meer gebruiken. Sub zakelijke rekeningen zijn wel te gebruiken.

@Dennis-Golden-Akita-1537838190#174336 Ah shit, sorry. Ik zit er serieus over te denken om naar een andere bank te gaan, deze wijzigen zijn enorm scary.

@Rene-Indigo-Owl#174220 Er is een work around.
              Wanneer je “profiel” ingedrukt houdt en kiest voor “Meer opties” kan je opnieuw je zakelijke rekening toevoegen. Je krijgt dan wel de melding telkens om deze samen te voegen. Maar dat moet je dus niet doen.

Je zakelijke rekening in je particuliere scherm kan je dan verbergen door bij “Voor mij” op de ... rechtsboven te klikken.

Opgelost, e-mail en of telefoonnummer moet privé en zakelijk anders zijn

bunq locked the discussion.
                    Write a Reply...