• Wie heeft V2 nog?

@Komacrew#176187 Ich werde mir kein Update aufzwingen lassen. Es gibt Alternativen zu bunq

Ich, aber Online-Karten funktionieren nicht.

Ja ik doe hetzelfde. Nog steeds naïef hoopvol dat ze V3 een optie gaan geven voor V2 interface of dusdanig aanpassen dat het er meer op lijkt. Maar ondertussen ook naar andere banken aan het kijken.

Ik heb automatische updates voor bunq uitgezet maar op een of andere manier krijgen ze het voor elkaar om continu die update door mijn strot te duwen. Dus nu heb ik iedere ochtend het ritueeltje om bunq te verwijderen en een apk van de 1 na laatste versie te downloaden.

Man, wat voelt dat goed dat bankieren in V2. Het doet me herinneren aan de tijd dat bunq echt een super goed product leverde!

Der Thread ist sowieso bald zu. Sobald die Studenten von Bunq ausgeschlafen haben und hier wieder moderieren dürfen.

Ich kann eines sagen: je länger man mit der App arbeitet, desto mehr gewöhnt man sich dran. Habe Bunq allerdings nur als Zweitkonto zum Spielen mit Apple Pay.

@Ralph-Atlin#176149 Sinds vandaag is de vormgeving van de app veranderd. Ik ben er niet zo blij mee ik vond de oude vormgeving beter eruit zien en prettige werken. Liever terug naar V2!

Dit kan via aptidode, heb ik ook gedaan. Oude versie terugzetten

@Komacrew#176187 Ich halte mich auch an V2 fest. Sobald ein erzwungenes Update auf V3 erfolgt bin ich ebenfalls weg. Habe mein Hauptkonto seit 02.2020 bei Bunq und alle Zahlungen laufen darüber. Ich bin wegen der App zu Bunq gewechselt und nur wegen dieser. Die ist nun offiziell weg. Wenn sie auch inoffiziell weg ist, bin ich es ebenfalls. Gerade in Deutschland gibt es zum Glück seit kurzem eine Alternative zu Bunq : Vivid Money. Mehrere IBAN Konten, kostenlose Metal Karte, Einweg Virtuelle Karten. Umd alles ohne monatliche Kosten. Warum sollte sich ein Kunde das Geschäftsgebaren von Bunq dann weiter antuen wenn bei eine App First Bank für 7,99€ pro Monat die App nichts taugt?

Ik gebruik nog V2. Ik heb net mijn eerste together post ooit gedaan (sinds 2016?) omdat ik bang was dat ik misschien tot de silent minority behoorde die het wel goed zou lijken te vinden.

Ik zie de nieuwe app en het proces als de tweede onbetrouwbare move dit jaar; en een bank moet juist betrouwbaar zijn. I’m out, tenzij er overduidelijk spijtbetuiging is binnenkort. Ik zit op V2 op 1 device omdat ik weet dat het dan nog werkt, om alles af te ronden.

Ik heb gelukkig nog V2, maar wanneer V2 niet meer mogelijk is ga ik overstappen naar een andere bank. Ik ga geen €8 betalen aan een bank met een waardeloze app

Ist nur bei mir so, dass sich unter iOS trotz deaktivierten Auto-Update das Design auf v3 geändert hat? 🤔

Only those who do not want to make a step in the ‘future of banking’ I guess?! 😉💪🏻🌈

@MarJamJars#176321 Wenn Zukunft Rückschritt und Social Media Zwang ist bin ich gerne nicht dabei

Also ich komme klar mit der neuen App. Und liege deutlich über dem Altersdurchschnitt mancher Kunden hier.

Vieles im Hintergrund, Bildschirme die etwas bestätigen sind ja noch alt. Klar, ich suche noch meine online Karten vergeblich ...

Allerdings ist es so, dass man als Kunde auch mal was fordern kann, statt devot zu wirken und alles hinzunehmen.

Ik gebruik v2 nog. Na alle slechte ervaringen die jullie hier posten met v3 durf ik het nog niet aan.
                                Bomen plant ik zelf wel.
                                Als er geen goede vervanger komt voor de mislukte v3 ben ik waarschijnlijk over een maand bunq-klant af.

I am using v3. But i am not unlucky with it. I find every function i need and from my opinion bunq is releasing bigfixes really fast. There are companies which need a lot more time to fix even small bugs. V3 has potential - only needs some tweeks here and there.

BUT the beta phase should have taken longer to fix these bugs BEFORE the release.

Ik ga updaten als v3 een week oud is en de kinderziektes er uit zijn

Write a Reply...