jstkRookie
Heb dit ook al een ruime maand geleden gemeld. Is toen gereset en las toen ook ergens dat ze er mee bezig waren. Nu een maand later nog steeds hetzelfde probleem. @bunq al nieuws hierover?
Heb dit ook al een ruime maand geleden gemeld. Is toen gereset en las toen ook ergens dat ze er mee bezig waren. Nu een maand later nog steeds hetzelfde probleem. @bunq al nieuws hierover?
@bunq since a few days, even I am experiencing this bug on my profile tab. When I click the profile tab it says 1 new notification in the flash icon, and then it says Support. When I click on support there is no new messages, but still I am unable to remove this +1 notification.
@bunq Ich habe das Problem jetzt auch. Gestern wurde von Euch ein Refund fälschlicherweise durchgeführt und auch wieder ausgeglichen. Darüber bekam ich mehrere Nachrichten. Ich habe alles gelesen, trotzdem ist unter Support eine Benachrichtigungsmarkierung offen. Bitte fixed das. Vielen Dank.
Bună
Hey, das gleiche bei mir. Ist leider echt nervig der rote Hinweis. Habe alles gelesen aber die Benachrichtigung verschwindet nicht. Bitte zurücksetzen. Sanke
Opening and closing all accounts, solved the issue in my app. The issue has not returned since.
@bunq hebben jullie een update vwb dit probleem? Het begon bij mij bij de rekeningen nu bij mijn profiel. Zoals ook hierboven omschreven. Ik zou het fijn vinden om te weten wanneer het is opgelost. Alvast bedankt. Groet, Tibor
Ik heb een melding bij het supportcenter, maar ik kan ook niets vinden van een openstaande melding.
@bunq same here very frustrating!
I have the same issue.
@bunq Bij mij hetzelfde probleem
@ bunq ik heb ook dit probleem onder 'profiel'
En onder "support center". Daarom blijft er ook een rood balletje staan bij de Bliksem Actie Knop. (Heb alle support center meldingen doorlopen en nog steeds blijft er een rood balletje met een "1" staan)
I got the same problem. It shows a new message at my profile although I don't have any unread messages. Bug alert !
Hier hetzelfde probleem, krijg de meldingen badges niet weg en krijg ook meldingen van betalingen niet meer, word er gek van sinds de grote update!
I have the same thing. My sister as well at her Bunq account
Same problem. Can someone from support clear the number for me? Thanks
Ik ook
Same problem here.
@Vincent-Kuiper#192946