• Ask the Community
  • Afschrijvingen automatisch via andere rekening?

Als deze informatie al beschikbaar is, excuses. lk kan dit nergens vinden. lk vroeg mij af: maandelijks afschrijvingen lopen nu via rekening A. lk heb nu een vaste lasten rekening (vanaf nurekening B) waar ik maandelijks genoeg geld op zet om dit te betalen. Is het mogelijk om bijv. een maandelijkse betaling van
een abonnement, die nu binnenkomt vanaf nu
automatisch via rekening B te laten lopen? Of moet ik desbetreffende organisatie berichten dat ze de incasso moeten laten lopen via het rekeningnummer van rekening B? Alvast bedankt! Als ik onduidelijk ben hoor ik het graag :)

@Verburg-B#178799 Wat bedoel je precies met maandelijkse afschrijving? Is dit een automatische incasso? In dat geval kan je in je lijst met automatisch geaccepteerde incasso's de desbetreffende incasso aanklikken, en de rekening aanpassen. Als je een popup krijgt van een niet automatisch geaccepteerde incasso, kan je de rekening ook aanpassen voordat je de incasso accepteert.

a year later

Waar kan ik die lijst met automatisch geaccepteerde incasso’s vinden in bunq om iets aan te passen?

Hi @Laura-Red-Owl#224454

You can find all automatically accepted direct debits under Home > Total > Settings > Authorized Direct Debits, or per sub-account under Settings > Authorized Direct Debits.

2 years later

Is deze functie nu verdwenen sinds de nieuwe update? Ik kan het nergens meer terugvinden...bij Home zie ik geen Total, en ook bij de sub-rekeningen niet meer.
          Weet iemand waar dit gebleven is: een automatische incasso laten afschrijven van een andere subrekening.

@New-Aquamarine-Jackal-1317956999#286892 Profiel > Instellingen > Beveiliging > Incasso's.

Write a Reply...