MikeRookie
Hi,
thanks for making V3 better and better. When going to a bank account and then looking at the connected card: for me it always shows the wrong „connected-card“ icon. Hope no one else already reported this.
Good one 👍🏼☺️
Hi,
thanks for making V3 better and better. When going to a bank account and then looking at the connected card: for me it always shows the wrong „connected-card“ icon. Hope no one else already reported this.
Good one 👍🏼☺️
Das neue Design ist schrecklich, sehe gar nichts mehr da ich Nachtblind bin & da ist der schwarze Hintergrund ein Alptraum für meine Augen. Zudem ist alles nicht mehr so übersichtlich wie vorher! Ich möchte das alte Design zurück.
Fijn dat iconen/afbeeldingen terug zijn. Dat waardeer ik enorm.
Ik vraag me alleen wel af of er nu bunq-gebruikers zijn die iconen hadden en die nu nog de tekst en het saldo kunnen lezen.
Bij mij ziet het er nog onleesbaar uit, ook in light-modus:
Ik ben ook voorstander van de weergave zoals anderen demonstreerden: een icoon rechts, die niet door de tekst en het saldo heen gaat.
We kunnen dit ook zelf aanpassen, maar ik ben bang dat het volgende week weer helemaal veranderd is?
@Nicole-Pink-Zebra#180343 Maybe put in light mode?
Goed om te zien dat er al kleine verbeteringen worden doorgevoerd, witte scherm is beter. Aangezien we echt niet meer terug gaan naar V2, hierbij mogelijk wat verbeteringen:
@Nick würde ich, aber finde nicht mehr wo.... Ist ja alles komplett umgestellt, man findet nichts mehr wieder.
@Nicole-Pink-Zebra#180369 Profile > ... > Security & Preferences.
We all know that everything has changed and not everything necessarily for the better, but it will be good to explore the app to find out where - or not - to find certain settings.
@Nick danke du bist ein Schatz! Ist aber neu, das war gestern noch nicht möglich. Danke, jetzt habe ich wieder den Durchblick mit Licht! 😂
@Nicole-Pink-Zebra#180377 True, it is an update that rolled out today for iOS and yesterday for Android.
Copy/Paste card details can now be done card number separate from the expiration and cvc details.
Thanks bunq 👍
The card overview feels ‘not finished’. There is way to much space underneath the cards and I would like to see in a glance to which account every card is linked. Please refresh this whole page!
It‘s nice that we can use account pictures again, but it doesn‘t makes sense that we have to adjust round pictures, when the account image is rectangular. Therefore it‘s difficult to set the Images right. :(
Links: V2
Rechts: V3
Mein Vorschlag:
Ich finde die Listenansicht besser, da sie mehr Platz bietet. So kann man auch seine Logos wieder erkennen.
Wenn sie die oberen drei Menüpunkte mit in die Kacheln aufnehmen, kann jeder User die Menüpunkte einfach verschieben und muss sie nicht immer als erstes sehen.
Was haltet ihr davon?
@Max-Teal-Jaguar#180417 Sehr schön. Aber PLUS kan besser auch noch weg.
@Rene-Pink-Turtle#180421 Ich denke auch. Ich mag das + auch nicht. Aber ich glaube da haben wir keine Chance. Bunq wird es behalten, egal wie wir es finden. 😅
@Rene-Pink-Turtle#180421 Genauso wie Instagram... 🤷♂️
Ik kan alle afbeeldingen gaan fotoshoppen met een zwarte achtergrond en de afbeelding naar rechts verplaatsen, maar het zou mooier zijn als dit in de volgende update zit?
Zo ja, dan wacht ik met het aanpassen van alle afbeeldingen. Als ik het nu aanpas ziet het er ook in andere schermen niet uit. Zie als voorbeeld de rekening voor cash die ik aangepast heb, maar er niet goed uit ziet in een ander scherm:
@vavdb#179409 Heel erg mee eens. Wat een rampzalige vernieling van de gebruikersvriendelijkheid zeg. De hele app is onoverzichtelijk geworden. Waardeloze update. Echt vreselijk
@Johannes-Golden-Dragon-2138067539#180425 Het ziet er niet uit! Hoe is het mogelijk dat bunq dit zo doet. In V2 werkte de dag- en nachtmodus perfect. Daarbij moet iemand dit toch zijn opgevallen? De tekst en bedragen zijn onleesbaar.
V3 staat bij mij op een telefoon die niet meer gebruikt wordt. V2 gebruik ik nog en wat een verademing. Wel is de app met de laatste update daadwerkelijk iets beter geworden.
Ik ben blij dat de lichte modus terug is, evenals de optie om rekeningen te personaliseren met afbeeldingen. Helaas laat de gebruiksvriendelijkheid van V3 nog steeds veel te wensen over, zeker ten opzichte van V2.