StefanRookie
@Tam#179632 Mit Version 14.0.3 ist der Bug đ behoben. Sollte bald auftauchen das Update.
@Tam#179632 Mit Version 14.0.3 ist der Bug đ behoben. Sollte bald auftauchen das Update.
@Pixeldorf#179636 Super alles klar! Danke
@Edwin-Cyan-Zebra#179611 Zou ik maar niet doen, als je naam niet goed kunt spellen !
@Robinvz#179623 I use banking apps to make or request payments. The very first button your finger lands on when opening the app is the + button. In my opinion the very first thing you land on in an app should be the most used thing aka payments.
People don't open a new account every time they open the app, its more likely they want to make or request a payment. In the old app these buttons where the most prominent ones.
So to summarize the most prominent button in the app is not used for the main feature, it is used to upsell users.
What a total disaster. I donât see any single point of improvement and a large amount of regressions.
- I get angry every time you try to upsell me in some random place in the app
- Cards are completely indistinguishable in the UI
- changing the account tied to a card has become harder. Whatâs this nonsense about single taps?
- you are wasting screen space in so many places. Why is half of my screen black?
Oh and I wasnât really over the Bunq Joint money grab from earlier. I am a currently a very disappointed and dissatisfied customer.
@crclassen#179645 Op zich met je eens: die plusknop in de homepage is te prominent. En als je V2 gewend bent is het zeker niet intuĂŻtief.
Maar ik vind het wel logisch om eerst een rekening te selecteren en dan op âbetalenâ te klikken. Alhoewel eerst op betalen klikken ook prima is; en het dan niet nodig moet zijn om dat via een + te doen (extra klik). Ja
Dankzij een tip zag ik dat je op IOS ook lang kan drukken op een rekening, dan verschijnt ook de optie betalen. Scheelt een klik.
I am not able to open up a new business bunq sub-account. It asks me to fill in my name and then the ânextâ button does nothing.
@Tommie-Maroon-Dolphin#179681 Volgens mij was het mij gelukt door:
1. In te loggen op het zakelijke account (voor de zekerheid zonder prive)
2. Hier via de homepage op de plus te klikken en dan (onlogisch) via persoonlijk een rekening toevoegen (bovenste optie)
Ik vermoed dat bunq deze use-case niet goed bedacht/getest heeft (?)
I have a random badge notification at the icon of the bunq app. Canât find where the number 3 badge icon comes from in the app.
Are you serious? I canât find anything that improved in v3!
Worse! I canât even find some features in V3 that worked just fine in V2
So where to file an official complaint?
Leaving feedback just to calm us down isnât the same as a official complaint letter...
We are your PAYING customers, your main goal, your income, not just some toys to play around with...
I canât configure an account for slice, the money goes to a random bam account of mine.
Sorry bunq, ik ga jullie nu echt verlaten. Ben 3 jaar een tevreden premium member geweest. Maar op deze manier naar je klanten/beta-testers luisteren, dat gaat me echt te ver. De vorige keer bij de abonnementswijzigingen, was ik ook erg teleurgesteld/boos, maar toen ben ik gebleven. Nu niet meer.
premium-member - 1!
What's not working and was working in V2:
-selecting what accounts to include in the spending overview with categorization. Now it's one big mess.
-when 'personal accounts' is selected, only 1 account is listed, and this is a shared account...
-per account, be able to scroll through time on the spending graph to get a good overview of spendings over time. The graph is pretty useless now..
Als ik op âmijn rekeningenâ druk, dan sluit de app zichzelf af. Dus ik denk dat dit een bug is. Verder vraag ik mij af wat de toegevoegde waarde is van dit menu.
@Bernard#179443 Amen!
Ik ben tot nu stil geweest. Ook bij de eerdere controverses, maar omdat ik niet wil dat mijn zwijgen wordt opgevat als instemmen spreek ik mij hier uit. Ik sluit mij aan bij alle andere afkeurende commentaren in dit topic.
No silent majority here!
Wat ooit begon als âbank of the freeâ met vooruitstrevende technologie en een goede ideologie is voor mij compleet verloren gegaan. Verdwalen in een ronduit slechte user interface, support die zo diep mogelijk is weggestopt, compleet irrelevante informatie die overal zichtbaar is en in de weg staat van wat je echt wilt zien. Het zijn slechts een paar voorbeelden van wat er momenteel mis is. De mooie innovaties zijn inmiddels overgenomen en beter uitgevoerd door concurrentie, voor een lagere prijs aangeboden en met betere ondersteuning. Als bedrijf is het verdomd lastig zaken doen als er bugs optreden en je niet eens fatsoenlijk transacties kan uitvoeren. Ook wij gaan (met pijn in het hart) overstappen naar een beter alternatief.
@Edwin-Cyan-Zebra#179451 Waar blijft de beloofde 14.0.3 versie voor Apple IOS??? Of doe ik iets verkeerd. Heeft iemand met IOS vandaag kunnen upgraden waarbij een light mode en iconen onderdeel vormen van de aanpassingen?
@David-Azure-Jaguar-3603936777#179744 Nee, ik zit er ook al sinds vanochtend op te wachten. Ik heb een mail naar support gestuurd en gevraagd wat er aan de hand is en of dit gecommuniceerd kan worden, aangezien heel veel klanten er waarschijnlijk op zitten te wachten.
@David-Azure-Jaguar-3603936777#179744 Zullen misschien nog wat kleine bugs eruit moeten halen. Dus we moeten nog even wachten
@Johannes-Golden-Dragon-2138067539#179746 Ik ben alleen bang dat die mail weinig effect heeft