@bunq#179373 Ik kan de Nederlandse Switch Service om van bank te wisselen niet vinden in de v3 app.. Bij de oudere versie kon je het via profiel bereiken maar ik kan nu de optie niet meert terug vinden. Heeft iemand hier ervaring mee?
Additional questions about bunq V3 (3)
MarcellinoRookie
@Marco-Cyan-Panther#179389 New update allows u to do this, thank you Bunq, this is just exactly what I want as well.
MarcellinoRookie
Can I choose to show the graph everytime I open an account overzicht?
PeterAce
@Linde-Teal-Lynx#181852 Ik vind hem net. Ga naar je rekening overzicht. Kies een rekening waar alle mutaties heen moeten. Klik op de drie bolletjes boven. Daar vind ik de overstapservice
@Petrus-Orange-Puma#181857 Ah, ik zie het nu. Bedankt, Peter!
PeterAce
@Linde-Teal-Lynx#181858 Geen probleem! Veel plezier met Bunq. Ik heb het in ieder geval wel 😉
gsankomahRookie
Is it possible to downgrade to V2?
ThijsProdigy
@George-Yellow-Bear#181870 No.
WalkChamp
maybe switch the 3 circles with this 3?
Why can i directly see trees, and need to look for the pay button?
AndréAce
@George-Yellow-Bear#181870 No, it‘s not possible. Unfortunately.
SebastiaanChamp
I will not repeat all the suggestions already made by many of us, as I fully agree with most of them.
A thing that I want to add: why is the label underneath the middle circle "CO2 SAVED"? I don't see how an amount of trees EQUALS saving an amount of colorless gas. A more meaningful label would be "TREES PLANTED", but that would of course break with the "SAVED" spree underneath all three bubbles, and is way less catchy.
WernerRookie
Please guys. It’s more than a week now. What a horrible app. One (well at least me) doesn’t get used to it. Please improve this, make it intuitive again, remove the bull shit and focus on what we want a bank for. I just left Triodos because of the failing IT there, now Bunq is doing the same. Please improve, I just don’t want to switch banks again...
Is het nog mogelijk om een gezamenlijk spaardoel te openen? Zo ja, hoe? Ik krijg het maar niet voor elkaar.
CCharlotteAce
Late to the party, ik zie net de geupdate versie pas.
Mag ik s.v.p. terug naar de oude versie? Ik vind de indeling nu ontzettend onoverzichtelijk, en het was perfecto. Dat geld/tijd/co2 gebeuren: het zegt mij helemaal niets, maar moet er wel steeds naar kijken. Sorry Bunq maar ik kom mijn geldzaken regelen, ik wil geen kekke feitjes opgedrongen krijgen door mijn bank.
Ik snap dat Bunq een soort fanbase heeft en hierdoor waarschijnlijk ook groot is geworden. Maar volgens mij vergeten jullie dat er (inmiddels) ook een groep klanten is die Bunq gewoon puur functioneel gebruikt. Omdat de app gewoon goed werkt, werkte. OK, waarschijnlijk ook wel omdat jullie sympathieker zijn dan welke bank dan ook, maar als ik het ‘VAN ONS’ gedeelte zie begin ik te denken dat jullie de betrokkenheid/interesse van de gemiddelde gebruiker wel wat beginnen te overschatten en een beetje teveel in jullie zelf zijn geloven. Net als een tijd geleden met de introductie van die badges waar volgens mij soortgelijke reacties op kwamen; ik krijg van die fratsen het ongemakkelijke gevoel van dat er soms een soort van dwangmatig geinnoveerd wordt om maar voorop te blijven lopen?
Het ‘Van Ons’ gedeelte wil ik serieus weg hebben. Ik doe niet aan social media en vind het vervelend dat mijn bank app nu met een of andere nare feed komt – allemaal ruis op een plek die puur functioneel, overzichtelijk en rustig moet zijn. En no offence maar wat jullie geinvesteerd en geplant en aan donaties hebben verkregen lijken mij dingen om intern op een scherm in jullie kantoor te laten zien, proost erop tijdens de vrimibo o.i.d. Leuk om als klant 1x per jaar in een nieuwsbrief of blog te lezen, maar niet in de bankomgeving waar ik voor betaal.
RalphChamp
@Charlotte-Silver-Butterfly#182054 Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. 100% mee eens.
Peter 🧗♂️Ace
@Gwen-Blue-Dolphin#182053 Door een bugje in de V3 app zie je de optie voor een gezamenlijke spaardoel even niet. Er wordt hard aan een fix gewerkt 💪
ReyerChamp
Komen jullie (Bunq) nu heel binnenkort met een "officiële" reactie van hoe jullie het weer denken goed te maken met jullie app?
RRensRookie
Together forum is een soort Noord-Korea geworden? Ook een v3 feature? Alleen nog maar door BUNQ geopende topics...
VincentRookie
- Edited
For some reason I have a notification (1) on my "me" button for days, yet I can not get rid of it/don't know what the app wants to notify me for...? It is like puzzle, reading all my latest transactions to see if the notification disappears, yet it is still there.
And also here:
CCharlotteAce
@Rens-Navy-Panther#182105 Zou mij niet verbazen als ik het interview op Sprout lees met daarin deze quote over dit platform: 'Helaas hebben we ook een aantal mensen die zeer uitgesproken zijn'.