• Ask the Community
  • Why do I suddenly apparently have a Premium account?

@Rudie-Grey-Puma#182177 Via Profiel- bliksem - support

@Rudie-Grey-Puma#182177 Volgens mij kan je ook zonder persoonlijk account alleen je zakelijke account gebruiken. Ik kan er in elk geval wel “los” op inloggen ook al ging dit niet vlekkeloos.
    Maar ik weet niet of daar sinds V3 wat in veranderd is (voor nieuwe gebruikers)

Ik kreeg dit ook ineens....wat is dat nou....

Ik las dit ook na dezelfde mail, weg ermee. Hoe account opzeggen?

@Johannes-Purple-Zebra-2355411599#182191 Via Profiel - Instellingen (...) - Mijn lidmaatschappen- (je lidmaatschap) - Account opheffen

Ik had mijn persoonlijke ook opgezegd maar toen werden ook mijn zakelijke passen geblokkeerd (foutje in het systeem). Misschien daarom goed om het eerst van elkaar te ontkoppelen. Je kan ook een melding via Profiel - Support doen, maar denk dat het dan nog wel een paar dagen duurt voordat je aan de beurt bent.

@Johannes-Golden-Dragon-2138067539#182200 Het ontkoppelen van zakelijk en prive gaat via Profiel - Instellingen (...) - Mijn rekeningen - naar je zakelijke rekeningen —> beheer - ontkoppelen.

Check wel eerst of je op je zakelijke account kan inloggen (zonder prive), door lang op profiel te drukken en je zakelijke account toe te voegen (als die nog niet in dat rijtje staat) en in te loggen

@Rudie-Grey-Puma#182176 Als je eigenaar bent van business account heb je helemaal nooit een extra account nodig. Je kan altijd als eigenaar van een business account natuurlijk overal zelf bij....

Same here, wat een matige verrassing dat ‘gedwongen free premium proberen’. Ik zie net dat ik sinds 2016 bij bunq zit - daar komt dus in juni 2020 een einde aan. Adios bunq!

@Caspar-Cyan-Badger#182212 Ich vermute bunq wird sehr traurig sein, wenn Kunden, die ihre emails nicht lesen und nur hier sind, weil es etwas umsonst gab, nicht mehr da sind.
                  Ganz sicher.... not

@Flo1979#182314 Dit heeft niets met e-mails lezen te maken, maar met je bedrijfsvoering zo aanpassen dat je klanten zich er niet meer mee kunnen identificeren. Dat is hier gebeurd en ik heb m’n conclusies getrokken. Iedereen z’n zin toch? Alleen jammer dat t zo moet lopen

@Caspar-Cyan-Badger#182315 Das ist richtig, jeder muss selbst seine Schlüsse ziehen. Genau so wie Unternehmen Geld verdienen müssen um zu überleben.

@Flo1979#182314 Many people did not get any email and were actually paying customers already; not just free users. That loads of customers didn’t get an email was already known 3 months ago, but no action was taken. So you can’t blame the affected customers, that’s misplaced sarcasm and wrong assumptions.

Hi everyone 👋

Thank you for your questions!

To make you life easy, we answered them all in one topic, have a look! 🌈

Cheers,

Bunq

Ik heb nooit een e-mail gehad met de uitleg over het tijdelijk premium account. En nu dus wel de e-mail dat mijn gratis account binnenkort stopt. Dan maar opheffen dat account. Jammer maar helaas is het niet anders.

bunq locked the discussion.
                                Write a Reply...