@New-Indigo-Panther-2035783999#182876 Heb je al passen aangevraagd dan? Zo ja dan verschijnt er als t goed is een verwachte leverdatum.

Hoe doe ik dat dan, ik heb een rekening geopend, betaald, en daar zat creditcard en gewone pas bij. Nergens gezien hoe ik passen aanvraag

@New-Indigo-Panther-2035783999#182900 Bij bunq zijn passen en rekeningen meer onafhankelijk van elkaar dan bij andere banken. Als je een Premium lidmaatschap hebt, kun je to 25 rekeningen aanmaken, en 3 gratis fysieke passen aanvragen. Welke passen je wilt hebben is helemaal aan jou. Ook kun je op elk moment je pas aan een andere rekening koppelen. Als je naar 'Passen' gaat (op het eerste tabblad), kun je met de knop onderaan passen toevoegen/aanvragen.

Dat heb ik gedaan. Ik zou dan op een mededeling verwachten over de vervolgstappen en de timing daarvan. Worden de passen opgestuurd per post? Of is het alleen een mobiele pas en moet ik die nog activeren? Nu zie ik alleen een blauw lijntje en een datum bij de creditcard. Wat de status is van de Maestropas zie ik nergens.

Ik vind het allemaal erg onduidelijk. Ik wil de metal pas credit card maar kan ik die kiezen? Eronder staat nl mastercard maar bij de metal card staat niet mastercard.

Write a Reply...