• What's New? Ask the Community
  • Exploring the amazing bunq V3? Let us know how we can make it even better! (4)

Heeft iemand al ontdekt wat er veranderd is sinds IOS 14.1.0 ?
@bunq zoals vaker gevraagd: kan je alsjeblieft releasenotes maken / zeggen wat er aangepast is?

@Johannes-Golden-Dragon1982#185006 Meiner Meinung nach wurden neue Fehler eingebaut.

Nog steeds is die storende zwevende bliksemschicht aanwezig. Ook zijn de nietszeggende drie bolletjes nog aanwezig. Daarnaast is de tekst nog steeds niet leesbaar als je een eigen icoon gebruikt, zeker in de Lichte Modus.

Ik zie met update 14.1.0 geen verbeteringen. Wie ziet wel verbeteringen? En welke?

Suggerimenti: nella sezione carte, quando si apre una carta, visto che c’è molto spazio bianco in basso, sarebbe bello visualizzare tutte le transazioni della carta selezionata!

Graag de keuze om altijd alle gegevens bij een transactie te kunnen zien, en het is vrij irritant dat dit verborgen wordt en je nu telkens op "laat meer zien" moet klikken. Het resulterende halve lege scherm ervaar ik niet echt als rustiger of mooier, mocht dat de gedachte zijn.

Wat is er veranderd in de laatste update? Iemand?

@Rick-Ol#185128 Op Android kan je nu weer filteren op rekeningen bij Insights. Bug met dubbele en missende transacties en niet kloppende totalen bij Insights bestaat helaas nog steeds.

Sinds de laatste update verdwijnen de rode bolletjes niet van together.....

After the update I have even morge badge icons in the app I can’t delete. It’s getting really annoying.

@Rick-Ol#185153 Geen een rood bolletje verdwijnt nu nog bij mij. Dit soort dingen word ik echt gek van.

Slice notificaties kunnen ook nog steeds niet worden verwijderd.

Revenez a v2 et tout rentrera dans l'ordre

@bunq zakelijke klanten kunnen geen pack uitnodiging accepteren. Krijgen de melding dat de app het type niet ondersteund en er een update nodig is. Gaat om android

De saldo voorspeller werkt niet. Er staat altijd dat je het met gemak redt tot het einde van de maand, terwijl dat niet zo is.
                            Ik zie dit bij al mijn rekeningen die ik op 0 heb gezet, terwijl daar normaal gesproken deze maand wel afschrijvingen gedaan zouden worden. Bijvoorbeeld:

Please stop the tree nonsens and get rid of the balls! Instead of the 3 balls you should place ā€˜transfer receive’ etc...

And make the Us tab optional

@bunq bug: I can’t share/connect a saving goal with my partner

@bunq Thanks for the improvements. I was really unhappy with V3, but the latest improvements make it already better:
                                    - Cards overview better
                                    - ā€œCompletedā€ profile gone
                                    - Button has better functions underneath it

Still there are a few things I would like to change:
                                    - Saved time/trees/money bubbles less prominent
                                    - In Us tab the forum/together as default, not the instragram page (or a way to change this from instragram to the together feed)

Keep up the improvements and keep listing to your users!

@BramS#185264 That’s the spirit! With every update the app does get better and better!

And I wonder how all those users feel that immediately took off to another bank šŸ¦... and will see how pretty awesome V3 will turn out to be over time.