@Freek#184940 +1!
Very well said, and indeed the same applies to me too, and I would assume the majority of us. The tree circle will always be 0 for my profile, and the other two circles are completely useless to me. There has probably been more than a thousand posts on Together to remove them or make those circles optional, yet bunq is still turning a deaf ear to it. Same thing with removing Us and putting Together instead.

Best is if @bunq can really answer this, if they are indeed planning to implement this, or at least consider it. Otherwise we would know how much they value user feedback.

@Freek#184940 Helemaal mee eens, dat is precies zoals de meeste bunq-abonnees het voelen.
    De 0-bomen direct in je gezicht is een hele grote en kostbare fout van bunq. Misschien is het nog te repareren door dat te verwijderen of optioneel te maken, anders zie ik het erg somber in voor de toekomst van bunq.

@iivvoo#184748 Stimme Dir völlig zu, Benachrichtigungen funktionieren derzeit eigentlich nicht. Und seit dem heutigen Update verschwinden nicht mal mehr diese bei den Konten:

Dass hier auf den Konten etwas passiert ist (Geldeingang) habe ich eher zufällig entdeckt. In V2 gab es wenigstens Push-Nachrichten dazu.

„Show More“ still present in the latest update, please fix :(

Nach dem heutigen Android Update hat sich zur iOS Version wieder nichts getan. @bunq Machen sie wenigstens iOS und Android gleich ich verstehe die Unterschiede nicht. Das ist mir zur iOS Version aufgefallen.

• Auf der Me Seite kann ich die Kachel Gesamt und Karte nicht verschieben.

• Wenn man auf ein Unterkonto klickt fehlt die Suchleiste, sowie wird die verknüpfte Karte sehr klein angezeigt.

• Es werden immer noch verknüpfte Karten angezeigt die es nicht gibt.

• in Together fehlt die Suchleiste

Und es gibt noch einiges mehr. Wie gesagt all dies ist in der iOS Version vorhanden. Warum nicht in der Android Version ? Wird iOS bevorzugt??

Bunq app V3 14.1.0 is uit. Kan iemand aangeven waar ik terug kan vinden wat de wijzigingen zijn.
            Release notes zijn altijd erg welkom bij wijzigingen.

In the previous version of the app (Android) I could see how my balance developed over time (in exact amounts) by scrolling down the list of events or by scrolling left/right on the graph. I don't seem to be able to scroll that graph anymore. How can I find out what balance I had on specific dates?

Habe mich Angemeldet wie geht es weiter kann mein Pansionsgeld Ãœbermittelt werden

@bunq#183514 Hi,

Regelmatig sta ik voor de kassa en wil ik op het laatste moment van rekening wisselen. Ik heb wel een dubbele pincode, maar zou het niet handig zijn dat je bijvoorbeeld door middel van Haptic Touch kunt switchen? In V3 moet je best vaak klikken om te wisselen. Is er een manier om snel te switchen die ik over het hoofd zie?

Jochem

@Jochem-Indigo-Badger#185651 In IOS kan je er een simpele ‘opdracht’ van maken in de Opdrachten app van apple. Die kan je als widget instellen.

Waar kan ik bunq together vinden, en kan de blog / support in-app worden weergegeven? Ik krijg nu steeds een te-direct naar m’n browser.

@Thijs-Teal-Frog#185654 Via de âš¡ knop op het "Van ons" scherm vind je Together onder "Help elkaar"

@Johannes-Golden-Dragon1982#185652 Dat ga ik eens testen. Thanks!

@Jochem-Indigo-Badger#185694 Oke, je kan er dus een losse opdracht van maken waar je op kan klikken, je kan die als losse app-knop toevoegen of via de opdrachten-widget.
                            Je kan het ook automatiseren, als het op basis van locatie te automatiseren is, dit is wat moeilijker. Ik heb dit zelf niet getest maar wel gelezen dat het kan werken.

@Johannes-Golden-Dragon1982#185696 Ik kende de opdracht-app niet, maar heb inmiddels wat dingen getest. Rekeningen wisselen werkt inmiddels top. Automatiseren dat het aan locatie gekoppeld is lijkt me helemaal fantastisch. Ga ik ook eens proberen. Gouden tip dit!

@Johannes-Golden-Dragon1982#185696 Even zoeken, maar dit is bij automatisering vrij eenvoudig aan te maken. :)

@Jochem-Indigo-Badger#185735 Cool 😎👌

@Bastiaan#185655 Is there some similar workarounds for Android as well? Maybe through Google Assistant+IFTTT or Alexa?

@Jochem-Indigo-Badger#185735 mij was nog niet geluk dat dit geheel te automatiseren omdat ik blijkbaar altijd de actie moet bevestigen. Gaat het bij jou helemaal automagisch? :) Dan hoor ik graag je tip! :)