@Johannes-Golden-Dragon1982#185696 Ik kende de opdracht-app niet, maar heb inmiddels wat dingen getest. Rekeningen wisselen werkt inmiddels top. Automatiseren dat het aan locatie gekoppeld is lijkt me helemaal fantastisch. Ga ik ook eens proberen. Gouden tip dit!

@Johannes-Golden-Dragon1982#185696 Even zoeken, maar dit is bij automatisering vrij eenvoudig aan te maken. :)

@Jochem-Indigo-Badger#185735 Cool 😎👌

@Bastiaan#185655 Is there some similar workarounds for Android as well? Maybe through Google Assistant+IFTTT or Alexa?

@Jochem-Indigo-Badger#185735 mij was nog niet geluk dat dit geheel te automatiseren omdat ik blijkbaar altijd de actie moet bevestigen. Gaat het bij jou helemaal automagisch? :) Dan hoor ik graag je tip! :)

@Isabell-Navy-Dolphin#185775 Du kannst eine neue PIN in der App vergeben. Einfach Karte auswählen, dann ins Einstellungs-Menü gehen (die drei Punkte / Zahnrad rechts oben) und dort neuen PIN vergeben.

Funktioniert Nicht, war auf der Bank

Wie entsperre ich meine Karte, habe 3 mal falsche pin gedrückt?

Was muss ich denn neben den Einstellungen in der App (alles ist aktiviert) noch einstellen damit ich wieder Benachrichtigungen erhalte?

Aktuell bekomme ich nicht mehr mit, wenn etwas auf dem Konto passiert.

@Heiko-Hartwig#185836 How does your Profile > ... (top right) > Security & Settings > Notifications look?

Hi, how to add a sub-account on business membership?

@Timothy-Aquamarine-Lion#185896 Nevermind, apparently its called add business account..

@Heiko-Hartwig#185898 Reinstall the app? If it persists, I’d contact support through Profile (3rd tab) > Lighting > Ask a question

@JohnDo#185749 Daar lijkt het wel op. Zal het de komende dagen eens testen.

@wesselt#185901 Ok, habe die App jetzt mal neu installiert. Könnte geklappt haben, jetzt abwarten auf das nächste Ereignis und dann werden wir es sehen.

Waar in de app kan ik mijn bunq.me links maken/aanpassen??

Hi 👋 @annievanpelt#185963

You can find and edit this under Us > ⚡️ > bunq.me

@JohnDo#185749 Dit werkt helaas bij mij ook niet goed, maar dat er wel automatisch een melding/ herinnering verschijnt is ook al fijn.