Welcome back and wow look at that extensive feedback! 💪🏻❤️🌈👍🏻

@Mischa#188487 Goed en herkenbaar verhaal.
    Het wisselen tussen accounts is wel mogelijk, evenals je persoonlijke account ontkoppelen van de zakelijke, alhoewel ik dat nog niet getest heb..
    Wisselen accounts kan op 2 manieren, de snelle manier is door ‘profiel’ lang in te drukken, vervolgens kan je een ‘los’ zakelijk account toevoegen (indien niet direct beschikbaar)

@Mischa#188487 Het ontkoppelen hoort te kunnen via Profiel - instellingen - mijn rekeningen - beheer .. dit zit dus echt verstopt. Ik heb dit niet getest dus gebruik onder eigen risico

@Johannes-Golden-Dragon1982#188521 Klopt! Alleen het ding daarmee is dat je dan het mooie overzicht van al je rekeningen kwijt raakt onder de ‘Van mij’ tab. Dat was in ieder geval een aantal weken terug de case. Hoe het nu werkt, zou ik dan even moeten testen.

Ik heb zojuist een workaround gevonden voor het beheren van meerdere accounts en daarmee ook het Auto Afschriften probleem opgelost. Wanneer je zakelijke accounts aan je privé account gekoppeld zijn, dan kan het vervolgens nogmaals inloggen met deze accounts zodat je ze ook los kan beheren. Vervolgens kan je ze, door van account te switchen, wee zoals gebruikelijk beheren.

Zo heb je van beide het voordeel, toch alles in één overzicht kunnen beheren én ook los alles kunnen beheren. Stuk fijner.

@Mischa awesome post, great suggestions.

@bunq this guy deserves a lifetime membership

@Mischa#188487 Great and very constructive post !

@Mischa#188604 Dat bedoelde ik

6 days later

I really like the emphasize on the Lightning button to contain Quick Actions. Not just any actions.

Or as a compromise, make the Quick Actions you use more often big and stand out more.

And add any secondary options ‘like adding an account’ smaller and less prominent.

2 months later

Ook ik zit met een niet weg te krijgen notificatie badge. Bij mij staat hij bij mijn profiel en dan privé chat icoontje. Erg irritant....

Open de app dagelijks, maar moet zeggen dat ik soms nog steeds zoek of een bepaalde functie nou onder … of ⚡staat. Zie hier ook weinig logica en consistentie in.

@Wasdroger#199732 Exact zelfde verhaal hier. Het viel me vanochtend ook op dat ze nu de ••• menu (rechts boven) hebben vervangen met een tandwiel, dus ze zijn wel bezig met UX, maar echt snelheid zit er niet in.

@Mischa#188487 Hele duidelijke post! Ben ik toch wel nieuwsgierig: wat heeft je doen besluiten toch niet meer van ING gebruik te maken? Merk dat ik oprecht en met spijt de bunq app niet meer prettig vind in gebruik, maar denk wel dat ik niet goed zonder een aantal bunq features kan, waaronder meerdere IBAN nummers. :)

@Wasdroger#199763 Trust me, been there. Er vervalt ineens heel veel. Je moet 3 maanden wachten tot je een credit card kaan aanvragen. Even een nieuwe rekening is een drama. Gedeelde rekening moet allemaal volgens contracten, bla bla. De app is erg gelimiteerd. Je moet een afspraak maken, kost allemaal tijd. De mindere V3 app is beter dan dat imho. ;)

10 days later

Ich finde auch der Blitz-Button sollte zentral in der Tab-Leiste unten platziert sein. Außerdem ist er in seiner aktuellen Form nicht barrierefrei für blinde Menschen, die VoiceOver benutzen in iOS benutzen.

Noch immer wurde diese Spielerei mit den 3 Blasen nicht entfernt oder optional gemacht. Jeden Tag muss ich mir anschauen: 3 Monate Zeit gespart. Was für ein sinnloser Quatsch...

@Ute#200818 I again checked this time saving at bunq since it wasn't clear for me.

In the app it says I've saved 5 days by opening an account. I wonder where (which EU country) does it take 5 days to open an account? With a traditional bank it's about an hour (maximum 2hrs). With an online bank it's 5mins.

I know both cases precisely because within a month I have opened 2 bank accounts: one in a traditional bank and another in an online bank..

PS: if someone would ask why I had to open another 2 bank accounts if I have bunq? This question would have been valid approximately 6 months ago. Now, I feel the need for some backup options. I'm still trying to believe in bunq, and I hope I would not need to use those other accounts.. Let's see what update 25 would bring.

@Big-B#201030 Update 15. Mistyping.

@Big-B#201030 Gestern waren es noch 3 Monate - jetzt sind es sogar schon 4 Monate, die ich „gespart“ habe...😂Vielleicht bin ich ja 4 Monate jünger geworden oder werde am Ende 4 Monate länger leben, wer weiß...🙄