AäronRookie
Probeerde vorige week bij diverse apparaten contactloos te betalen met de bunq optie. Hierbij werd geen goedkeuring voor de transactie gegeven. Hoe kan dit ?!
Probeerde vorige week bij diverse apparaten contactloos te betalen met de bunq optie. Hierbij werd geen goedkeuring voor de transactie gegeven. Hoe kan dit ?!
Heb je de UK toegevoegd als toegestaan land bij de pas? Ik heb het standaard altijd in een nieuw land bij de eerste betaling dat ik sta te hannesen..
@Arvid-Azure-Turtle#193647 Heb nu de landen maar handmatig aangezet. Eens kijken of dat verschil gaat maken. Morgen naar Frankrijk namelijk
Succes!
@Sjeng-Pink-Swan#193648 Dumme Frage: ich kann Grossbritannien gar nicht seperat auswählen. Ich habe Europa als solches. Ob bunq GB/UK dazu zählt oder nicht, frage ich mich schon lange.
@Volker-Grey-Akita#193651 Habbe Grade Europa de-activiert. Dann kunnen Sie GB wählen.
@Sjeng-Pink-Swan#193652 Danke für die Info.
@Sjeng-Pink-Swan#193644 Het kan ook zijn dat je een Maestrpkaart gebruikt en de terminal alleen Mastercard accepteert. Dit ga je in Frankrijk zeker vaak tegenkomen.
Een andere reden kan zijn dat je je pas nog niet online gebruikt hebt. Probeer eerst een transactie (bijvoorbeeld saldo opvragen) bij een geldautomaat, zodat de gegevens van bunq op je kaart geschreven kunnen worden.
@Samzoiets#193671 Heb zelf bewust met de MasterCard bij een geldmaat aan de muur gepint. Daar lukte het gewoon en kon ik succesvol geld opnemen. Wat mij alleen bevreemd is dat er geen extra kosten voor berekend zijn. Iets wat normaal toch het geval is als je geld opneemt, met een credit card
@Sjeng-Pink-Swan#193863 Bij Premium zitten 10 gratis geldopnames per maand geloof ik. Ongeacht welke kaart je daarvoor gebruikt.
En dat andere banken bij een creditcard centjes voor vragen is gewoon stom. Ook daarom zit ik bij bunq.