• Ask the Community
  • Total payment requests remains at 0

Als je op een sub rekening klinkt zie je in de 3 grote bollen links een meter met het totaal ontvangen bedrag aan betaalverzoeken, deze staat blijft bij al mijn rekeningen op 0 staan. Ook als ik hierop klik zie ik niet of er nog verzoeken open zijn of gesloten zijn. Is dit een bug of is dit alleen bij mij?

@New-Indigo-Zebra-2820774289#194636 The number I see is the amount of all open requests added together. So if you don‘t have any requests sent out that are still open, it‘s 0.

For example here I have one request for 5 Euros still not sent by the other person.

Keep in mind this is only for Requests and doesn't reflect bunq.me links you've shared.

So creating a request and choosing the option to share it through a link will not show up in the counter?

Ik heb hetzelfde probleem. Ik deel mijn requests alleen via whatsapp. Dan blijft hij op 0 staan. Er staat alleen een request die ik ooit met een andere bunqer heb gedeeld in de lijst. Best nutteloos als het alleen met andere bunqers werkt en niet als je een request via bijvoorbeeld Whatsapp deelt...

@Kas-Yellow-Panda#194798 Het is inderdaad wel heel jammer dat ze alleen in het overzicht komen als je met een andere bunqer deelt. Het is dan dus eigenlijk een nutteloze functie als je altijd via een link deelt

Write a Reply...