• Ask the Community
  • [Solved] Mastercard Credit card and Metal Card is not accepted.

Best mensen voor hotel boeken website www.booking.com is waardeloos met Mastercard Creditcard zowel met Metal card het wordt niet geaccepteerd. Laat staan met autohuur... Dus vraag je zeker aan echt creditcard visa, mastercard of amex. Als iemand weet een oplossing hoor ik graag het...

@Marc-Maroon-Unicorn#195146 Ich habe schon mehrmals mit der Metal-Karte bei Sixt (Online & Station) ein Oberklasse Wagen angemietet.

@Marc-Maroon-Unicorn#195146 Die Aussage ist einfach Quatsch.
      Wenn es in deinem Fall nicht funktioniert, dann liegt das Problem woanders.
      Beide Karten funktionieren, zumindest in Europa, tadellos. Egal in welchem Hotel oder welche Autovermietung.
      Welche Fehlermeldung gibt es denn bei der Nutzung?
      Das wären doch mal relevante Informationen.

@Flo1979#195149 mogelijk met booking aan de kant er wordt nu gewerkt maar ik hou op je hoogte.

@Marc-Maroon-Unicorn#195150 Wenn Du Dich über das Internet im Forum anmeldest, kannst Du Deinen Beitrag auch löschen. Ist dann vielleicht weniger peinlich.

Het is opgelost het kaart werkt metalcard en het was probleem bij booking aan de kant.

Hier werkt alles ook helemaal fantastisch. In DE gewoon mijn dingen kunnen doen.

Tim changed the title to [Solved] Mastercard Credit card and Metal Card is not accepted..
                  Write a Reply...