• 6 digit security code

Om een telefoonnummer te activeren ontvang je een beveiligingscode via de telefoon. Echter was dit een vast nummer en wordt het dus 1 maal met gesproken tekst per telefoon doorgegeven. Leuk, ik heb het ternauwenood in kunnen voeren maar ik ben hem meteen vergeten. Ik heb de eerste 6 cijferige code net uit mijn hoofd geleerd en nu moet ik alweer een nieuwe code onthouden? Hoe kan ik deze 6 cijferige code wijzigen? En waarom laten jullie die code niet even 3 keer afdraaien? Ik snap het doel van de code maar is dit niet gewoon vragen om problemen wanneer klanten een vast telefoonnummer (van de zaak) gebruiken?

@New-Blue-Tiger-2794002610#197230 De beveiligingscode hoef je maar 1 keer in te voeren. Daarna kan je hem vergeten. Deze code was alleen maar om te bewijzen dat het jouw telefoonnummer is.

@New-Blue-Tiger-2794002610#197230 En waarom laten jullie die code niet even 3 keer afdraaien

Dit is waarschijnlijk niet bunq, maar jouw telefoonprovider.

bunq werkt met een mobiele app, op een mobiele telefoon. Waarom gebruik je dan een vast nummer, als je daar niet gemakkelijk SMS op kunt ontvangen? bunq zal je nooit bellen. Het enige waar het nummer voor gebruikt wordt, is om een SMS te versturen.

@pbruins84#197232 Voor mijn prive rekening is dat ook een gsm maar het tel nummer van de zaak in het profiel wil ik graag op de vaste lijn hebben zoals ik het overal het aan iedereen doorgeef. bv kvk, bel. dienst, etc.

Write a Reply...