• Travelcard subscription with maestro card

Ik heb nu een travelcard abonnement maar ik kan voor 9,99 een maestro kaart vragen zonder maandelijks extra kosten zag ik. Maar is deze dan ook te gebruiken met apple pay?

@Ruben-Yellow-Puma#197477 Hi 👋🏼 Ruben,

You can only use one card, Mastercard, within Travel. If you want to use Maestro (with also Apple 🍏 Pay) you have to upgrade to Premium.

Oke bedankt maar bij het travelcard abonnement zit ook een IBAN rekening gekoppeld . Kan ik hier op betalingen ontvangen van andere andere banken met een iban rekening zoals rabo ing abn etc? En dan ook weer overmaken vanaf mijn iban bij bunq na deze banken? En als u goed begrijp kan ik dan ook alleen betalen met de virtuele mastercard met apple pay vanaf mijn iban bij bunq?

@Ruben-Yellow-Puma#197485 Kan ik hier op betalingen ontvangen van andere andere banken met een iban rekening zoals rabo ing abn etc?

You can receive payments on that IBAN.

@Ruben-Yellow-Puma#197485 En dan ook weer overmaken vanaf mijn iban bij bunq na deze banken?

No. Bank transfers and direct debits etc. are only part of paid memberships.

@Ruben-Yellow-Puma#197485 En als u goed begrijp kan ik dan ook alleen betalen met de virtuele mastercard met apple pay vanaf mijn iban bij bunq?

You can use the physical card or a virtual card inside Apple Pay or Google Pay to pay at merchants that accept Mastercard. These payments will get deducted immediately from your balance. You cannot pay if your balance isn't high enough to cover your purchase.

Write a Reply...