Mijn Apple Pay kaart is opeens weg uit de Wallet app van Apple.
Question - ApplePay Card
TTimProdigy
@Dennis-Maroon-Zebra#30408
Heb je je telefoon al geprobeerd opnieuw op te starten?
Ja en dat heeft helaas niet geholpen, en als ik in de bunq app op “voeg Apple Pay kaart toe” druk, dan geeft hij aan niet beschikbaar in jouw regio. Dit terwijl het al een aantal maanden prima werkt op mijn telefoon
En dit terwijl ik in de bunq app de Apple Pay kaart wel zie staan.
SSanderProdigy
@Dennis-Maroon-Zebra#30411 Je kunt het proberen vanuit de Wallet app zelf, daar zou je het kaartnummer van een Apple Pay-supported kaart kunnen invoeren plus de CVC code. Dit werkt uiteraard voor regio's waar Apple Pay ondersteunt wordt. 🙂
Ik had de kaart vorige week nog in de Wallet staan, zie nu in de Wallet app helaas nergens waar je kaarten zou kunnen toevoegen. Zou het helpen om de regio van de iPhone te veranderen?
TTimProdigy
- Edited
@Dennis-Maroon-Zebra#30413 Jazeker! Sowieso tijdens het toevoegen🙂 Kies afhankelijk van je kaart Italië of Spanje.
G. VisserChamp
@Dennis-Maroon-Zebra#30413 Zet je telefoon op regio Italië. Vervolgens voeg je in Wallet de gegevens van je kaart toe. De kaartgegevens vind je bij 'Passen' in de app van bunq. Na het toevoegen kun je de regio weer wijzigen.
Helaas is dat niet gelukt(kan hier geen screenshots plaatsen?), hij geeft aan regio wordt niet ondersteund heb Italië en Spanje geprobeerd:(
BastiaanMaster
Hallo @Dennis-Maroon-Zebra !
Misschien kunnen de mensen in de officieuze bunq Telegram groep je verder helpen 🙂 https://t.me/bunqnl