El patronWizard
wishlist dit wishlist dat maar er komt geen nieuwe (veelgevraagde) features uit.
wishlist dit wishlist dat maar er komt geen nieuwe (veelgevraagde) features uit.
ja behalve nfc betalen wat al heel lang gevraagd wordt.
Nou Stanley, dan maak jij dat toch even snel? (:
nou je mag toch verwachten van een ICT bedrijf dat dat toch op een redelijk termijn geïmplanteerd kan worden?
vooral als er al zowat een jaar om gevraagd wordt?
de grote banken hebben het al een tijdje.
ik zie weinig vernieuwingen laatste tijd.
alleen maar staat op de wishlist wishlist wishlist.
ik vind bunq best een redelijke bank maar om nou steeds te lezen inovatief, of we kunnen functies snel toevoegen bla bla bla en mensen vragen er al ruim een jaar om dan mag dat toch wel eens tijd worden.
bunq wil breken met banken (ja ik heb jet boek ook) maar ik zie nu toch weinig verschil met andere banken momenteel.
Haha ja Stanley, als je het sneller kunt by all means be our guest....!!!
Goed nieuws!
We hebben in de afgelopen tijd een hoop nieuwe features gelanceerd, waaronder een aantal populaire wishlist features.
Hier een greep uit de nieuwe mogelijkheden:
Er is dus een hoop nieuws te beleven 😄
Bij mij werkt NFC prima (want ik heb android) ;D
En Stanley, ik denk dat je behoorlijk negatief doet. Het implementeren (niet implanteren) van een functie als meerdere pins per pas lijkt me best veel werk en dat hebben ze mooi voor elkaar. En ik zie wekelijks vernieuwingen dus ik sluit me aan bij de rest: als je het sneller kan; ga je gang.
Jullie hebben zeker niet stil gezeten! Hopelijk komt er nu snel een en/of rekening. Kan ik eindelijk privé ook overstappen.
Nou brochum geef mij een salaris wat de developers bij bunq verdienen en ik doe het zo
Geduld is een Schoone zaak 😜
Misschien maakt Bunq een andere fout, laat zien wat je al gedaan hebt, het lijstje van Koen hiervoor is een prima voorbeeld.
Waarom maak je niet een overzichtje van wat er allemaal aan gedaan is.
Denk dat Bunq team wat meer aan zelf promotie moet doen, en niet op together in een topic dat 2 dagen later niet eens meer zichtbaar is, neerzetten we hebben dit gedaan.
Dus koen and friends laat zien wat al gedaan is incl misschien een korte instructie of screenshots en doe dat niet op een forum waar de topics sneller verouderen dan een pak melk :-)
Gooi het nieuws op facebook, twitter of rss of een nieuw feature sectie in de app of wat dan ook maar deel het..
Ben zelf werkzaam in de IT en kan beamen dat het niet 123 klik&klaar is. Bedenken, bouwen en testen het kost gewoon tijd. Nieuwe features is ook in belang van bunq dus we kunnen er vanuit gaan dat men zo snel (en goed) oplevert als mogelijk. Ik kijk nu al uit naar de volgende coole feature 😁👍
Kan een slotje op. Ben nu heel erg tevreden met bunq 🖒
Het implementeren van compleet nieuwe functies duurt ook binnen een IT bedrijf zomaar een half jaar tot een jaar. Er is een ontwerp fase, soms een vendor selectie fase, soms met een of meerdere vendors een proof of concept fase, implementatie fase, test fase, softlaunch en uiteindelijk kan je live. Elke fase kan zomaar twee maanden duren. En daarbij neem je aan dat alle resources en budgetten onbeperkt en instant beschikbaar zijn.
bunq moet keuzes maken, dus het is volkomen begrijpelijk dat de hele wishlist niet in één keer beschikbaar komt. Ik zou verwachten dat ze in de huidige fase van het bedrijf een a twee keer per jaar met iets nieuws komen.