JosChamp
Als ik via iDeal wil betalen, wil de app nu steeds van een bepaalde rekening gaan betalen, maar in wil dat dat standaard een andere rekening is. Dit is laatst opeens veranderd. Hoe verander ik die ‘default’ rekening?
Als ik via iDeal wil betalen, wil de app nu steeds van een bepaalde rekening gaan betalen, maar in wil dat dat standaard een andere rekening is. Dit is laatst opeens veranderd. Hoe verander ik die ‘default’ rekening?
Ik heb hetzelfde, sinds enkele weken is de default rekening gewijzigd, maar kan niet vinden waar dat in de instellingen zit.
Vroeger was het altijd de rekening die bovenaan stond op het eerste tabblad. Op die manier kon je het ook eenvoudig aanpassen. Maar sinds de laatste update(s) lijkt dit niet meer het geval te zijn.
Ik heb dit probleem ook... Help!
Hier ook hetzelfde probleem, weet iemand hoe dit op te lossen is?
Zelfde hier ja
This needs to be configurable ASAP. Just a checkbox in the account selection screen 'set as default' could do the trick.
Ik loop hier ook tegenaan. Erg irritant...
En ik
Hier ook!
Idem.
Gezien in Corona-tijd er nogal wat iDeal transacties plaatsvinden, is een configureerbare default voor betalingsverzoeken (iDeal of iets anders, zonder intrinsiek gekoppeld account) erg wenselijk.
Das Problem gibt es bei der Watch App auch. Es wird nicht mehr das oberste Konto angezeigt sondern ein anderes. Ich vermute dass es sich um den gleichen Fehler handelt. Der Support antwortet leider nur mit nutzlosen Floskeln.
@DanielL#213591 Hi Daniel, das Problem habe ich nicht. Ich kann alle meine Konten und Karten in der Watch-App sehen. Hast du eine Idee, wie man den Bug reproduzieren könnte?
@Jakob-Y#213604 Es geht um das Konto, das im Ziffernblatt angezeigt wird. Auch die Reihenfolge der Konten auf der Watch ist anders als im iPhone.
@DanielL#213608 Hallo Daniel, in der Tat bleibt bei mir die Reihenfolge der Konten in der Watch-App scheinbar immer gleich (für mich passts, weil ich seit längerer Zeit die gleiche Reihenfolge eingestellt habe, daher habe ich es wohl nicht früher bemerkt). In der Complication auf dem Ziffernblatt wird dann das oberste Konto dargestellt. Das habe ich anders in Erinnerung.
@Jakob-Y#213614 Ich denke das ist das Problem. Übrigens, auch bei der Geld-Senden von Siri Shortcuts ist es bei mir so, dass immer dieses eine, bei mir leider völlig unpassende Konto ,eingestellt ist. Leider kann ich dies dem Support nicht verständlich erklären und bin von den Standart-Antworten genervt.
Extreem * dit. Sterker nog, als je een betaling per ideal doet en je past je rekening aan + je maakt een notitie, slaat bunq de notitie niet op.
Blijkbaar kan bunq niet overweg met een verandering in het rekening nummer en de notities opslaan. Slecht development / testing.
Al een jaar geleden gemeld als bug ze lossen het gewoon niet op. Denk dat Ali zelf geen ideal en notities gebruikt anders was het wel opgelost geweest.