• Ask the Community
  • Betaal verzoek werkt niet meer bij mensen met Rabobank rekening

Als een een betaal verzoek stuur vanuit mijn Bunq rekening en mensen proberen deze te betalen met Rabobank dan werkt dit niet nadat zij met de random reader see code hebben ingevuld om de betaling af te ronden. En gebeurt dan gewoon niks. Heb het met verschillende Rabobank rekeningen geprobeerd en elke keer hetzelfde probleem. Wat kan dit zijn?
Het is erg lastig.

@Dries-Yellow-Frog#206774 Ik heb dit geprobeerd te simuleren, alleen is dat niet gelukt. De betaalverzoek welke ik aanmaak via de bunq app kan ik succesvol betalen met de Rabobank app (iOS app).

Voor het goedkeuren van de betaling in de Rabobank app heb ik alleen geen random reader nodig..

@Bastiaan#206785 Vreemd. Zou het probleem zich wellicht alleen met random reader voordoen?

@Dries-Yellow-Frog#206786 Is je random reader nog wel actief? Ik meende te herinneren dat de random scanner nu de norm.

@Michael#206848 Ja die bedoel ik.

4 months later

Hier hetzelfde probleem. Als vrienden een laag bedrag moeten overmaken dan hebben ze geen reader nodig, maar bij hogere bedragen hebben ze wel een reader nodig en krijgen ze standaard een foutmelding.

Als ze het zelf overmaken (dan hebben ze ook de reader nodig) werkt het wel. Dus aan de reader ligt het niet. En dit heb ik nu al mett verschillende vrienden meegemaakt.

@Swennl#218310 Welke foutmelding krijgen ze precies? En krijgen ze deze fout in de Rabobank app of ergens anders?

Write a Reply...