TanjaRookie
Deze vraag is eerder gesteld maar de antwoorden die erop staan, met de verwijzingen naar ME en naar een Energieteken, vind ik niet in mijn app.
Dank voor je reactie.
Tanja
Deze vraag is eerder gesteld maar de antwoorden die erop staan, met de verwijzingen naar ME en naar een Energieteken, vind ik niet in mijn app.
Dank voor je reactie.
Tanja
@New-Turquoise-Llama-4082338250#212956 Hoi Tanja,
De app is ondertussen iets veranderd. Maar samen komen we er wel uit :)
Export van 1 specifieke rekening
Ga na 1 van je rekeningen op het HOME scherm.
Klik op de MENU button en kies voor EXPORTEER OVERZICHT
Export van je jaaroverzicht
Ga na PROFIEL
Klik op instellingen (wieltje rechtsboven)
Klik op MIJN PLAN
Klik op JAAROVERZICHT
Gil als je nog vragen hebt! fijne dag!
als ik op menu klik komt er
start een tribe
creeer een gezamenlijk doel
open een prive chat
dat is het dus niet
als ik op de instellingen knop druk staat er
persoonlijke gegevens
mijn lan
beveiliging en instellingen
gebruikers op dit toestel
dat is het dus ook niet.
wat doe ik verkeerd?
@JohnDo#212957 Dank voor deze heldere uitleg. Zonder kwam ik er niet uit, weinig logica in te ontdekken wat mij betreft.
De app is ondertussen weer flink veranderd en kon deze optie zelf totaal niet terugvinden. Uiteindelijk gevonden door op het Home scherm naar beneden te scrollen waarna een zoekbalk kwam, hierin getikt 'Afschrift' waarna de optie 'Exporteer overzicht' tevoorschijn kwam.
@Maarten-Indigo-Badger#230535 The app is mostly the same as in January when John explained it here in the thread. You go to Home tab and tap on an account of your choice. Instead of the rainbow menu button from before, there are now multiple buttons at the bottom, with the extra options available when tapping on More. From that list, you choose Export statement.
(And yes, there's also a search function now, so that's also a possibility.)
Hi, ik zie bij de buttons beneden 3 opties, namelijk betaal, betaal verzoek en voeg. geld toe. de optie more is er niet meer (was er wel) . Als ik zoek op exporteer dan kan ik wel het overzicht zien maar geen rekeningafschriften met beginnen eindsaldo (per maand), Iets waar de fiscus wel om vraagt. waar kan ik deze vinden?
@Karin-Maroon-Jaguar#231832 After opening the Home tab, you first have to select the account that you're interested in. All your sub-accounts are independent and full bank accounts.
Then you will also see the "More" option and be able to find "Export statement".
Looks like it has changed again (why??)... If I am on the Home Screen, I pull down the screen, then the search box appears. As soon as I click in that box, export shows up as one of the quick actions.
@Michiel-Cyan-Shark#270986 It only changed slightly. Instead of tapping "More" you need to open the subaccount settings and choose "Export statement".
Ik probeer de transacties van mijn rekeningen te downloaden voor BTW en om een beeld tekrijgen van mijn uitgaven. Kan niet vinden waar ik dat kan doen
Ik kon dit in het verleden wel, ik dacht via het "Wiel" rechtsboven in het scherm en dan een keuze in het submenu
Hoor graag van u
@Michiel-Cyan-Shark#270986 Yes, as bunq released V4 of the app.
@Johannes-Red-Panda-1330949189#271004 If you are on iOS, you can go to the Profile tab and choose Accounting. Then there's a whole menu dedicated to bank and card statements.
Dit blijft een onduidelijke plek
als ik de statements exporteer staan er geen fotos meer bij. weet iemand waar die
optie gebleven is?