• zakelijke account openen

Ik heb een prive rekening bij Bunq. Nu wil ik graag met mijn bedrijf overstappen naar Bunq, dus een zakelijke rekening openen. Helaas kom ik hier niet uit via de app.

Als ik een gebruikersaccount wil toevoegen dan moet ik inloggen, als ik dan vervolgens ben ingelogd geeft de app aan dat ik al ben ingelogd en kan ik niet verder. Zo lastig kan het toch niet zijn om een zakelijke rekening te openen?

@Steven-Turquoise-Wolf#213128 Home tab > Menu > Business tab > Business account. You don't have to logout or do anything special.

Dank je Jakob, het was dus eigenlijk heel makkelijk haha! Nu loop ik tegen het volgende aan, ik ben op dit moment niet in Nederland. Hij geeft nu een foutmelding dat ik dit alleen kan doen als ik in het country of residence ben. Ik ben pas eind maart weer terug in NL, betekent dit dat ik moet wachten met een zakelijke rekening open tot dan?

@Steven-Turquoise-Wolf#213137 Ik ben pas eind maart weer terug in NL, betekent dit dat ik moet wachten met een zakelijke rekening open tot dan?

The Private Support might be able to help you if you can provide sufficient proof to them in this case. You can find them in the app on the Profile tab > Menu > Get Private Support.

Will do, thanks for the quick reply's!

Write a Reply...