MauriceRookie
Komen je klantkaarten ook op de applewatch beschikbaar, vergelijkbaar als de app stocard?
Komen je klantkaarten ook op de applewatch beschikbaar, vergelijkbaar als de app stocard?
@Andreas#214706 Ik heb de kaart van mijn trouwe Hamsterwinkel gewoon in Apple 🍏 Wallet staan (mbv andere app). Dus schijnt te kunnen.
@JohnDo#214751 I think I see what they do: they add the barcode as a logo. Not sure how that works on the watch
@Andreas#214752 Hmmm that is a creative trick. Haven’t try it on a watch tho.
@Andreas#214752 Since WatchOS 7, it appears to be supported. The cards show up the same as on iPhone. Before WatchOS 7, the barcode wouldn’t show up indeed. Only the name of the card, which was useless. But the barcode is included there now as well. :)
@Andreas#214706 Then you take a picture! A picture with a barcode or a text with a barcode what’s the difference?
@Andreas#214752 There are to categories: 1. it only support this old barcode type so you add it as a picture (the Apple Watch is not supported however you do that) or you add only a QR code cause if the card can be scanned from the Apple Watch why can’t the QR code can be scanned too from the iPhone?
@N1ck#214722 Als de widget aan staat kun je die ingedrukt houden, widget aanpassen, kaart veranderen. Dat gaat sneller.
Maar zou mooi zijn als je daar doorheen kunt swipen of die weet in welke winkel je staat.
@bunq nadat ik een aantal kaarten heb toegevoegd ken ik de reclameschermen met uitleg. Die mogen na 2-3 kaarten en met nog 15 te gaan wel achterwege blijven 😉
Je kan een slimme stapel maken en dan kan je er makkelijk doorheen scrollen, maar hij opent m uiteindelijk in de app en voordat ie daar zichtbaar is, duurt het bij mij wel heel lang.
@N1ck#214803 Hier opent die de app dan niet, wijzigt alleen de widget. En die is te scannen.
Zonder Apple Wallet support is dit veel te traag inderdaad. Pass4Wallet doet dat uitstekend.
An app like 1Wallet can already do it and it works even from Watch, I use it always with my favorite supermarket!
Besides this, I think bunq should make possible to customize the card with color or a custom image of the brand. All my loyalty cards except IKEA right now would be in the “others” category and look all the same. Take inspiration from Stocard app...
De klantenkaart functie is handig, maar niet goed genoeg uitgevoerd. Als ik in widget zou kunnen scrollen tussen de klantenkaarten en het zou daarnaast op de Apple Watch werken, dan is het een uitkomst. Tot dat moment is het beter op een app hiervoor te installeren, zoals bijvoorbeeld Stocard. Jammer, maar als de functie wordt verbeterd dan ga ik deze zeker gebruiken.
Ik zie het al voor me dat ik mijn arm door het spatscherm moet wringen om de klantenkaart te laten scannen...
Apple loopt veel te ver voor op de techniek in de winkels. Als pinautomaten klantkaarten kunnen lezen, heb je pas wat aan deze kaarten op een watch.
Zou veel liever zien dat klantkaarten aan mijn bankpas worden gekoppeld, zoals mijn abonnement op mijn ov-chipkaart staat.
Klantenkaarten digitaliseren was met andere apps al mogelijk, ik gebruik zelf al Stocard. Ik zie nog geen meerwaarde om dit via de bunq app te doen, vooral omdat mijn huidige app verder doorontwikkeld is.
Mocht bunq er in de toekomst nog slimme functies aan toevoegen dan kan dat veranderen.
Tot nu toe is Stocard als app vele malen beter dan die via bunq. Verder werkt de Wallet van. Apple ook lekkerder en via de Watch ook. Snap ook niet helemaal het belang van klantenkaarten in mijn bank app🤔
Stocard zou een mooi voorbeeld zijn als je deze functie toevoegt. App werkt perfect ook op de Apple Watch. Scherm gaat automatisch feller en draait als je arm draait.
Ik gebruik het altijd bij snelscan kassa’s. Om vervolgens af te rekenen met Apple Pay, hoef mijn telefoon niet uit de broekzak te halen.
Prima aanvulling, zou fantastisch zijn als de kaarten kunnen worden toegevoegd aan Apple Wallet zoals andere apps kunnen!