• Ask the Community
  • Wat doet de inner circle

Wer es nicht teilen möchte, der kann es ausschalten. Gehe zu Freunde/ Einstellungen ( oben rechts)/ mit Freunde teilen. ( IOS )

Thx, stond bij mij al standaard uit blijkbaar.

Wel interessant, al mijn favorieten (lees: bankrekening nummers die ik wou onthouden) zijn nu mijn inner circle.. zoals de belastingdienst en duo... wauw!

Klassiek bunq grapje gelukkig kan ik er dit keer wel om lachen.

Laat ons in ieder geval zelf aangeven wie tot de inner circle behoort. Ik twijfel wel aan het nut van anderen te laten zien hoeveel je ergens hebt uitgegeven, waarom zou je dat willen weten / delen?

Maar dat doe je dus ook niet aan je inner circle, alleen aan je inner trust. Je inner circle lijkt puur een ander woord te zijn voor adresboek of favorietenlijst.

@Robinvz#215024 Oké, inner trust. Ik kom die term niet tegen in het hulp artikel over inner circle. Wat is het?

Foutje, circle of trust. Als je op een inner circle member klikt, en dan op menu, kan je die toevoegen aan je circle of trust. Met die mensen zijn betaalverzoek en bijvoorbeeld automatisch goedgekeurd.

Inner circle lijkt inderdaad gewoon je adresboek te zijn. Zal vast een goede reden zijn om het geen adresboek te noemen. Weet enkel niet of ze hem wel getest hebben, zo is het toevoegen of verwijderen van favorieten vrij omslachtig, komt bij Rabobank rekeningnummers een bunqlogo te zien en ga je door op een rekeningnummer te drukke n naar de 'bel-app' van je telefoon en krijg je daar het telefoonnummer van de favoriet te zien.

Maak gewoon een echte goede favorietenlijst / adresboek en ik ben weer helemaal blij!

Zo te zien zijn er veel vragen over deze nieuwe features. Iedereen gist en gokt waar ze voor zijn en wat ze doen. Bunq zou dat hier gewoon netjes uit kunnen leggen. Maar het blijft heel stil van die zijde. Zou aardig zijn om een reactie te geven. Of blijft het zo stil omdat bunq het zelf niet weet? Graag een reactie bunq

Write a Reply...