Is er ook een creditcard die als gespreid betalen werkt? Of bij nood beneden saldo kan komen?
Metal credit kaart
@Danny-Navy-Swan#215840 Bunq bied (nog) geen credit aan. Bij Bunq kun je enkel uitgeven wat je hebt.
Sam π³π±π¬π§Wizard
@Danny-Navy-Swan#215840 Daarvoor zal je naar ICS of Visa moeten gaan. Deze bedrijven maken winst op jouw schulden door forse rente te rekenen.
De filosofie van bunq is dat zij juist niet mensen zich in de schulden laten steken om daar vervolgens op te verdienen.
Je krijgt bij bunq een kaart met dezelfde acceptatie, maar dan zonder krediet en dus zonder torenhoge rente.
PeterAce
@Samzoiets#215896 Dit is dan ook de meest gestelde vraag hier op de community. ' Kan ik rood staan op mijn bankrekening bij Bunq, kan ik een lening krijgen, kan ik credit card met krediet krijgen' enzovoort Ik denk wel dat Bunq dit nog duidelijker in haar communicatie en bij het openen van een rekening moet maken.
Sam π³π±π¬π§Wizard
@Petrus-Olive-Tiger#215898 Goed punt! Ik denk ook dat ze zich beter op dit punt kunnen profileren.
Helaas leven ze in de veronderstelling dat zakelijke klanten de heilige graal zijn.
ThijsProdigy
@Samzoiets#215900 Helaas is dat omdat banken aan particulieren amper iets verdienen, en aan zakelijke klanten wel... Neemt niet weg dat ze ook aandacht moeten besteden aan consumenten, dat zijn net zo goed klanten natuurlijk