• Ik wil geld overmaken naar een andere bank hoe werkt dit?

Ik snap niet hoe het werkt, op de ene rekening sta ik in de min door de afschrijving van de passen en op de andere heb ik een positief saldo hoe vul ik dit met elkaar aan

@New-Pink-Jaguar-2486008561#217566 Als je naar de rekening gaat waar je in de plus staat, klik je op "MENU", en kies je voor "Doe een betaling". Dan vul je een bedrag in. Daarna kies je bij ontvanger voor "Mijn rekeningen", en klik je je rekening aan.

Overigens kan je in het scherm daarna de 'Vanaf'-rekening nog aanpassen, maar die zou nu al goed moeten staan.

3 years later

geld overmaken van BUNQ naar ING bank hoe doe je dat lukt mij niet
      ]

@New-Rose-Lovebird-501666123#292391 Hi Nicole đź‘‹,

Om geld over te maken naar een andere bank moet je simpelweg op de oranje “Betaal”-knop drukken onderaan in de bunq app.

Vul hier dan het bedrag in, en selecteer onderaan bij “Van” vanaf welke rekening je het wilt overmaken naar jouw ING rekening.

Klik op “Kies ontvanger”, selecteer “Voer IBAN in” (mocht je je ING rekening nog niet in je contacten hebben) en vul de gegevens in.

En voila!

2 months later

Ik heb geld overgemaakt, het was er direct af maar nu na 2 dagen heet de ontvanger nog niets. Waar download ik de gegevens om naar de Rabobank te sturen. Jammer dat geld overmaken meestal verkeerd gaat

@New-Yellow-Squirrel-219962361#294682 Neem contact op met bunq voor de transactie ID.

Bij mij is er nog nooit iets misgegaan met overmaken in de 6 jaar dat ik bij bunq zit 🤷🏼‍♂️

@thijsoost#294683
              het is bij jouw nooit mis gegaan, maar je weet wel hoe je het moet oplossen.

@New-Yellow-Squirrel-219962361#294687 Klopt, omdat ik er wel vragen over op Together zie voorbij komen.

Write a Reply...