• Ask the Community
  • Zakelijke rekening minderjarige

Goedemiddag,

Mijn broertje heeft inmiddels met mijn moeder een rekening geopend bij bunq. Nu wilt hij een zakelijke rekening openen als minderjarige. Onze vraag is hoe we dat moeten aanpakken. Moet onze moeder de zakelijke rekening openen en hem co directeur maken of moet mijn broertje het zelf openen? Iemand enig idee?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Nadiye

@New-Pink-Eagle-1218956810#219267 According to this article, the director opening the account cannot be a minor: https://together.bunq.com/d/1014-who-can-open-a-bunq-business-account/

I don't know if other co-directors can be minors, so I would recommend asking Private Support about this by going to the [Profile] tab > [Menu] 🌈 > [Get Private Support] and opening a new ticket with them. And feel free to report back when you got an answer, so the community can learn from each other :)

@Jakob-Y#219289 Top dankjewel! Dat ga ik dan even doen!

10 days later

Inmiddels hebben wij net een zakelijke rekening aangemaakt. Mijn moeder moest het aanmaken en hij kan nu ook vrijwel alles beheren ervan! We hebben hem namelijk ook volledige toegang gegeven:)!

Write a Reply...