• Bugs Fixed
  • [FIXED] Not all banks visible with iDEAL on bunq.me

Topic:
Ik wil graag een bug melden

Steps leading up to the bug:
Bij betaalverzoek enkel bunq en revolut bank mogelijk om te selecteren

The bug:
Mensen met andere banken dan revolut en bunq kunnen geen betaalverzoek betalen

The desired behavior:
Dat alle banken weer geselecteerd kunnen worden

Wie o wie weet wat er speelt?

@Funcaps#219403 Dit is volgens mij iets wat alleen speelt bij iDEAL-betalingen. Bij bunq.me speelt dit probleem ook

bunq changed the title to [FIXED] Not all banks visible with iDEAL on bunq.me.

@pbruins84#219407 @Funcaps#219403

Hi bunqers 👋

I'm happy to tell you the reported bug has been fixed! Simply refresh the page of the request and you're good to go 🙌

If you still experience some issues, do let us know and we'll look into this further. Keep in mind that it's always best to report a bug alongside a screenshot or a screen recording, so please add these when applicable. And if something contains sensitive information such as names, amounts, etc you can always report this within the support chat in the app under Profile > Menu > Get Private Support

Cheers! 🌈

3 years later

Ik heb net hetzelfe toch weer. Ik doe een betaalverzoek voor 2400 euro en bij de ontvanger verschijnt geen andere mogelijkheid dan met de bunq bank te betalen. Dus geen andere opties zoals bij ideal.
          nu probeerde ik hetzelfde met een ander bedrag van 1 euro en het lukt wel. Het lijkt hem dus in het bedrag te zitten.

@Petra-Pink-Quokka#287260 iDeal wordt ondersteund tot betaalverzoeken van maximaal €2.000.

Write a Reply...